Kv 2v5 indrooglijn 2x?!

<p>Hey dames,</p><p>Iemand ervaringen met twee keer indrooglijn op de kv 2v5? </p><p>Ik denk vandaag 13 dpo. De bovenste (oudste) is van eergisteren, 11 dpo. ( Had 15e smiley op ovulatietest). </p><p>Denk dat het afwachten is tot ik morgen ongesteld wordt, zo niet zaterdag weer een test doen. Maar ik zie toch echt iets en alle vorige testen bleven echt omowit ook na een aantal uur of dagen... </p><p></p>

Hoe lang na het nemen van de test heb je deze foto gemaakt?
Zelf had ik ook een licht lijntje in de 5 min, maar daarna werd hij een stuk duidelijker. Ik was/ben zwanger..
Voor jou is het mogelijk twijfelachtig, hopelijk morgen of zaterdag meer duidelijkheid! 

De foto is ongeveer 1,5 a 2 uur na de onderste test. 
Ik zag de indroger met toch wat kleur dinsdag op de 11dpo test en kon niet wachten vandaag weer te testen in de hoop dat het wat duidelijker zou zijn. Krijg ik nog zo'n vaag geval. 
Ik weet dat je officieel echt niet mag uitgaan na afleestijd maar ik heb ook een aantal keer gelezen dat deze testen soms wat langer duren met kleuren. 
En omdat ze voorheen gewoon echt wit wit bleven... Ben ik toch aan het twijfelen. 
Ik zal die van vanmorgen binnen afleestijd even uploaden 

Ik zie helaas ook niks en na de wachttijd telt het eigenlijk niet moet wel binnen de tijd aflezen maar hoop voor je dat er wel iets is en dat je niet ongesteld word maar je kunt er beter Van uit gaan dat er niks is dat is de teleurstelling minder erg

Terug
Bovenaan