Kv 2v5 indrooglijn 2x?!

Ja exact dames. Ik werd er gewoon zo onzeker van. Voortaan maar direct weggooien haha! 
Ik wacht rustig mijn menstruatie af morgen. 
Bedankt voor jullie reacties! En CvdLB gefeliciteerd met je zwangerschap!!! ✨

Hey, Herkenbaar verhaal! Ik heb gister getest en deze was negatief en even later positief, ook met de k2v5 test. Heb deze testen al heel vaak gebruikt en als ik niet zwanger was bleef de test ook ten alle tijde wit. Indrooglijn heb ik eerder niet gehad. 
Ondanks dat het dus nog niets zegt vind ik het wel spannend hoor. Ik ga denk ik zaterdag weer testen.  
Ik ben ook benieuwd hoe het bij jou afloopt!? 

Op jou laatste foto zie ik in de verte een streep staan.. welke dag zit je nu? Al overtijd? Anders wellicht nog 2 dagen wachten en dan weer testen

Ik zie ook een heel dun lijntje, heb deze zelf ook vaker gehad en dat was helaas een indrooglijn want was toen niet zwanger, de keer dat hij positief was was hij op 13 dpo best wel duidelijk. Hoop dat je snel een duidelijke test hebt.

Hoi Omeletje
Op de k2v5 heb ik zelf nog nooit een indrooglijn gehad.
Hopelijk snel meer duidelijkheid voor je.
spannend!
ga duimen voor je?

Goedemorgen dames, 
De rode vlag kan hier uit, helaas :( Die gekke gekleurde indrooglijnen zijn dus echt mogelijk als er niets is. Na even een zwaar baal moment en een lange knuffel van mijn vriend weer op naar de volgende ronde! (wel wederom een cyclus van 28 dagen, dat is erg prettig!)
@Eline met een droom ; nu hoop ik maar dat het een voorteken is van zwanger worden de volgende maand haha, jij bent net zwanger nu toch? Van harte!! 
@Louisaaaa Ik hoop dat het bij jou een betere uitkomst geeft! ik duim voor je!! 

Allemaal bedankt voor jullie reacties en liefs!!

Terug
Bovenaan