kwaad

A

Anoniem

Guest
Hallo.ik las net op het zwanger zijnforum.......er is daar iemand die heel graag een meisje wou,en nu bleek met de echo dat het een jongen wordt,nu is zo zo erg teleurgesteld dat het een jongen wordt,dat ze niet weet wat ze ermee aan moet!!!

ik vind dit zo erg en belachelijk.
er zijn zoveel vrouwen die heel graag een kind willen en er lang op moeten wachten.of helemaal niet kunnen krijgen.ben echt kwaad hierom.

moest dit even kwijt.

Kan het me goed voorstellen. Ze mag het kind wel bij mij achterlaten als ze niet weet wat ze ermee moet. Ik weet het wel! Veel liefde geven! Mij maakt het niet uit wat het word, als het maar gezond is. (wij hebben kans op een gehandicapt kind)

inderdaad kan me ook heel kwaad om maken.als het maar gezond is!!!!!

Hoi allemaal,
Ik vind dit ook zo belachelijk!
Wat maakt het nou uit als het idd maar gezond is...

Hoi,

Inderdaad kan ik me ook echt heel erg kwaad over maken. Als het maar gezond is.

Liefs,
Lelie

Te belachelijk voor woorden.
Er zijn ook vrouwen welke geen kinderen kunnen krijgen en deze vrouw wel en dan is ze teleurgesteld...
sorry hoor maar wat voor moeder ben je dan????

Zelf ben ik hoogzwanger en eerlijk gezegd maakt het niets uit wat het wordt, als alles maar erop en eraan zit.

XX Linda

Waarom veroordelen jullie iemand die alleen maar even eerlijk is. En dan gelijk beginnen dat ze vast een slechte moeder zal zijn die haar kind weggeeft is helemaal knap kansloos van jullie. Laat iemand in zijn waarde ook al ben je het er niet mee eens.

Sandra

Terug
Bovenaan