kwaad

Sandra,

Het is moeilijk iemand in z'n waarde te laten als deze persoon zulke onzin uitkraamt. Dit is niet kansloos van ons maar ontzettend STOM van haar... En jij komt ook niet al te snugger over trouwens.

JE mag best eerlijk zijn dat je graag een meisje zou willen, maar dat je dan niet weet wat je met een jongentje zou moeten dat vind ik wel heel erg.
Zoveel mensen willen zo graag een kindje en die kunnen er geen krijgen.
Dat is dan wel vreselijk oneerlijk dat iemand die eigenlijk geen jongetje wil toch een kindje kan krijgen.
Of je nou een jongetje of een meisje krijgt het is een mensje met een hartje en die hoort gewoon een hele berg liefde te krijgen!!!!!!!!!!

Liefs sil

mijn nichtje kreeg voor de tweede keer een zoontje,een pracht kind om te zien.maar wij vonden het erg raar dat ze het ik niet wilde voeden of verschonen dat deed haar man allemaal,toen kwam het hoge woord eruit en vertelde tegen haar moeder,dat ze liever een meisje had willen hebben en was er heilig van overtuigd dat het een meisje werd,en had dus ook veel kleding gekocht voor een meisje.wij hadden haar al een waarschuwing gegeven laat een echo maken,maar zij vond dat echt niet nodig en zij het word toch een meid,maar laat het nou een jongen worden.volgens haar man toen hij geboren werd en de verloskundige zij het is een mannetje,heeft ze haar hoofd omgedraait en gezegd,ach ja ik zal het wel moeten aanvaarden het is niet anders,wat een gek he nou dan ben je volgens ons toch echt leip...knuffies van pepe.

wat kan ik me daar pissig om maken wat maakt het nou uit het gaat er toch of als het toch gezond is of niet .
Ze mag blij zijn dat ze zwanger is ik doe er al anderhalf jaar over en heb niks dus ik ben het volkomen met je eens. dikke kus nathalie

ik sluit me hier helemaal bij aan je hebt het niet voor het zeggen en je mag blij zijn dat je een kindje kan krijgen.
Liefs jessica

Terug
Bovenaan