Kwaaltjes aan begin vd zwangerschap??

Hallo allemaal,

Ben nu 6 wk zwanger en vroeg me af wat andere nu voor kwaaltjes hebben rond de 6 wk? Ik ben vooral heel moe. Val elke x overdag gewoon bijna in slaap.

Gr. Tamjo
 
Ik zou echt willen dat ik al meer kon voelen een bevesteging dat t goed is, gelukkig volgende week de eerste echo.
 
hi Tamjo,

heel herkenbaar...voelde me eerst ook alleen maar moe...wilde wat meer bevestiging...
Nu voel ik me ook prima, maar door de weken heen, toch wel wat verscihllende kenmerken gehad...
Je leest altijd overal verhalen van vrouwen die zich zo beroerd voelen, maar er zijn volgens mij net zoveel vrouwen die zich prima voelen en daar wordt niet zoveel over geschreven....
 
Er valt ook niet zoveel te schrijven als je geen of weinig kwaaltjes hebt natuurlijk.
"Vandaag weer niet misselijk"
hahaha dat doe je niet he?

Ik ben vooral 's middags misselijk en veel moe.
Bij m'n eerste zwangerschap had ik ook last van mijn borsten.
 
Hallo allemaal,
Mn vriend en ik hebben gisteren een test gedaan en ja hoor, ik ben in verwachting.
Nu 5 weken en merk aan mn lichaam eigenlijk niet veel, ben wel erg moe in de middag en mn borsten zijn opgezwollen. Moet ik nu gelijk al een verloskundige bellen voor een afspraak? Ik lees overal wat anders.
Ben wel gelijk begonnen met extra vitamine D en foliumzuur.
Verder nog tips?
 
Hallo, gefeliciteerd. Spannend allemaal hè! Ik heb gelijk de vk gebeld en gelijk een afspraak gemaakt.

Grtamjo
 
ik ben nu ook een kleine 5 weken..
en heb gevoelige borsten
en kan hele dagen slapen
en al slecht tegen de hitte..

en die vreselijke buikpijn,
die is echt heftig..tot bijna flauwvallen toe..

maar verder is het allemaal onwerkelijk.

en genieten
en alhoewel er nog weinig op de echo van mij te zien is..
een zwart stipje,
blijf ik er elke keer naar kijken..
en toch al genieten dus!!
 
Terug
Bovenaan