Kwaaltjes aan begin vd zwangerschap??

Hoi Tamjo,

Hier ook heel erg moe. Nu als het goed is 5 weken zwanger en ik heb hele zere borsten. Misselijkheid en overgeven zijn sinds 2 dagen alweer verdwenen. (heeft 4 dagen geduurd dus als het zo blijft vind ik het prima) Ik vind het ook nog zo onwerkelijk en ben blij dat ook ik volgende week voor een echo mag.

Groetjes Supertje
 
Hoi Tamjo,
Bedankt, vind het zo onwerkelijk! Het was bij ons niet echt gepland, we gaan in september trouwen en hadden dus eigenlijk nog even willen wachten... Tja, 1 ondoordacht moment en het was raak.
Ik heb me online aangemeld bij de vk praktijk in de buurt en zij nemen dan binnen 2 dagen contact met mij op.

Girlie en Supertje; wat leuk, ook 5 weken! Zitten we allemaal rond dezelfde datum qua bevalling straks.

Succes allemaal!
groetjes, Debora
 
Ik ben ook ontzettend moe!
Zou zo hele dagen kunnen slapen voor mijn gevoel. Lig vaak ook al om 9u in mijn bed (niet zo leuk voor mijn vriend) maar ja...

Heb gelukkig helemaal geen last van misselijkheid!!!
 
enne... mijn tepels waren ontzettend gevoelig in het begin. Dat is nu na 3 weken minder, wel zijn ze al best gegroeid :) Daar kan ik alleen maar blij mee zijn. Hopelijk blijven ze na de bevalling ook zo! :-D
 
Thnx iedereen voor de reacties. Tot nu toe nog steeds erg moe en mijn borsten zijn licht gevoelig niet heel erg. Wil zo graag de bevesteging van de echo!!!! De een week wachten. Hopelijk is t snel zo ver.

Gr. Tamjo
 
Ik mag dinsdag voor de eerste echo. Ben wel heel benieuwd, zal ook wel fijn zijn om te zien dat er ook echt wat zit. Waarschijnlijk is het nog niet meer dan een garnaaltje en het hartje zal ook nog niet kloppen maar als ik maar iets kan zien.

Al dat afwachten he. Eerst dat het zover is en dan om zoveel mogelijk bevestiging te krijgen.
We zijn ook nooit tevreden hahahahah.

Liefs Supertje
 
Hebben jullie ook zoooo een honger? Ik knor echt en moet dan wat eten! Word er naar van als ik
niks eet.

Gr. Tamjo
 
Terug
Bovenaan