Kwaaltjes enzo

Hoi dames,

T is zo rustig hier! Dus maar een kwaaltjes onderwerp van mij :) hoe is t met jullie en jullie kwaaltjes?

Ik heb er wel redelijk wat.. Maar kleine dingen gelukkig..
Maagzuur, pijnlijke borsten(en jeuk ook!) moe, misselijk als ik niet op tijd eet en na t avondeten(terwijl dat toch wel mijn lievelingsmaaltijd is..) ik ben best snel chagerijnig.. En Ik moet ook best snel huilen, heel irritant! Er is wat klein gedoe op me werk en t schiet echt niet op als in elk gesprek moet huilen..! Kan in een 'discissie' geen zin zeggen of ik voel de tranen al opkomen.. Dat is nu toch wel t meest vervelende! Ben blij als ik t mensen kan vertellen, dan is t huilen nog steeds stom maar dan weten ze t iig..
Over een week eerste echo, ik kan niet wachten!! Dan ook maar wat mensen vertellen, ouders en een vriendin. De rest komt later bij de 12 weken wel.

Heel verhaal geworden, hoe is t bij jullie?

Liefs

heerlijk als je de kwaaltjes hebt! ik heb ook de kwaaltjes maar weet niet zo goed waarom, vertrouwen is enorm afgenomen na een vervelende achterstandsecho en 2 x bloedverlies. 14 feb mogen wij weer een echo kijken of er nu wel een kindje te zien is of het uitmond in weer een mk.
de kwaaltjes blijven en dat is wel fijn maar ook erg dubbel.
geniet van je kwaaltjes ;)
x

Van misselijkheid heb ik gelukkig geen last. Wel echt enorm moe vanaf het begin. Alsof ik heke marthons heb gelopen ipv de trap op of af. Vooraf s avonds last van onrustige benen en af en toe pijnlijke borsten en rugpijn. Dat vind ik allemaak niet zo erg en wel te doen.

Wat ik een stuk vervelender vind is dat ik af en toe buikpijn heb. Dat maakt me zo ontzettend onzeker. Steeds weer naar de wc en dan denken het zal toch niet? Die spanning vind ik wel erg moeilijk maarja..

Hier vooral veel misselijk. Spuug gemiddeld twee keer per week, de rest van de tijd ben ik misselijk. Hoewel het de afgelopen twee dagen wat beter gaat (even afkloppen). Ook kokhals ik heel de dag. Verder een beetje moe, maar lang niet zo moe als bij de eerste, toen sliep ik 16 uur per dag.
Heb geen volledig gevoel in mijn borsten, dus daar heb ik gelukkig ook vrijwel geen last van :)
Het huilen hoort er helaas ook bij ja. Ik huil om alles wat ook maar een beetje zielig is. Zelfs om tekenfilms en tv-series. Maar ook een doodgereden konijn langs de weg zorgt gegarandeerd voor een huilbui...
Ik moet zeggen dat ik op het moment zweer bij Rennie. Bij de vorige zwangerschap hielp het voor geen meter, maar heb er nu wel baat bij. Voor het slapen gaan neem ik er 1 en dan kan ik gewoon lekker gaan slapen. Ook 's middags pak ik er vaak 1. Helpt echt tegen de oprispingen en het gevoel alsof ik moet spugen. Haalt de misselijkheid niet helemaal weg, maar vermindert het wel.

Wat erg, engeltje 89. Ik hoop dat alles goed blijft gaan! Spannend nog even, de komende dagen. Sterkte!

Ik ben moe! Ik slaap in de middag steeds even. Verder ben ik ook erg emotioneel! Ik moest gisteren echt huilen toen Marco zijn keuze bekend ging maken bij the voice kids, hihi. En ook tijdens de voorstukjes van all you need is love, hihi.
Heerlijk hoor, dan heb ik er weer vertrouwen in dat het goed zit :)

jammer dat het zo rustig is he? ik ben nu 10 weken. kan bijna geen tv kijken zonder te janken, ben moe (wordt iets beter) heb de conditie van een 80 jarige spuug regel matig en als ik niet op tijd eet ben ik misselijk. ook kom ik maar niet van mn verkoudheid af... toch heb ik het idee dat het allemaal iets minder lijkt te worden. en dat maakt me dan gelijk weer onzeker. rare dingen die hormonen :)

Engeltje89, spannend dus voor jullie.Snap dat je daar onzeker van wordt.

Hier enorm misselijk en sinds de laatste dagen ook enorm onredelijk. Mijn man moet het ontgelden, zo sneu.

Ik heb ook wel hele rare smaken ineens. Dingen die ik normaal veel eet (snoep) heb ik helemaal geen trek in en dingen die ik nooit eet liggen ineens in mijn karretje bij de Ah.

Verder ook te moe en zo emotioneel. Maar het is allemaal voor een goed doel!!

Terug
Bovenaan