Kwaaltjes enzo

Lol ik heb dat ook dat mijn vriend minder aangenaam ruikt dan ik gewend ben. Vind hij nooit leuk om te horen. Voor de rest heb ik weinig last van misselijkheid maar moet ik wel vaak lucht op boeren.

Met name de vermoeidheid en het dromen herken ik heel sterk.

Soms voel ik echter ook steken in mijn buik. Maar dat zal wel niets ernstigs zijn denk ik/hoop ik. (Darmen ofzo)

Hebben jullie tips wat ik kan doen tegen hoofdpijn? Muntolie mag blijkbaar niet en pillen hoef ik sowieso niet, ook al zou ik niet zwanger zijn.

hoi hoi ik heb niet zoveel last van kwalen, kon alleen rookworst ineens niet meer zien of ruiken, en die vind ik zo lekker van de hema met stamppot, en koffie, maar dat gaat nu ook al weer, en sommige geuren, verder last van mijn darmen, dus ja ik heb niks te klagen eigenlijk en dat op mijn leeftijd haha...
groetjes Essie

Tegen hoofdpijn, heel veel drinken, de hele dag door helpt hier wel.

Ik heb nu veel last van mijn rug, soort brandende pijn aan mijn onderrug. Niet heel fijn.

Luchtjes ben ik ook heel gevoelig voor. Altijd al, maar nu is het alleen maar erger.

@Lise1988: Bereid je er maar op voor dat je borsten waarschijnlijk nog wat groter gaan worden...
Ik ben 1cm kleiner dan jij en woog voor de vorige zwangerschap een halve kilo minder, dus komt ongeveer op hetzelfde neer, had ook cup E. Tijdens de eerste maanden van de zwangerschap ben ik naar F gegaan en tegen het eind had ik G.
In de maanden die tussen de zwangerschappen in zitten (de kleine was ongeveer 4 maanden oud toen ik weer zwanger raakte) ben ik terug gegaan naar F, maar merk nu alweer dat mijn borsten weer aan het groeien zijn. Dus denk dat ik straks wel weer op G zit. Hoop daar toch echt niet voorbij te gaan...

Terug
Bovenaan