kwaaltjes? ervaringen delen...

Halo meiden,

Ik ben nu 6 weken zwanger. En heb een aantal kwaaltjes:

Pijnlijke borsten.
Moe
Krampjes onder in de buik.
Soms een klein beetje helder slijm verlies.
en als ik smorgens opsta ben ik heel soms misselijk.

Verder nergens last van!!!

Ga zometeen de verloskundige even bellen... spannend hoor :)

Wat voor kwaaltjes hebben jullie allemaal?

Wie is er nog meer in April uitgerekend? Is er al een April-forum?

xx
 
hoi dromertje,

er is al zeker een aprilforum. kijk maar bij mamaclubs.
ook ik ben nu zo'n 6 a 7 weken zwanger. volgende week donderdag mijn termijnecho.
ik heb de volgende kwaaltjes:
-misselijk
-weinig zin meer in chocolade (maar of dat nou een kwaal is ;-))
-beter ruiken
en ook vaak boos op mijn man om de kleinste dingen
- moe

dus het valt nog redelijk mee
vaak wat eten als je misselijk begint te voelen helpt echt.
wanneer mag je naar de vk toe?
 
Hoi mamavanesmee,

Dan zal ik snel ff een kijkje gaan nemen op het Aprilforum. Lijkt me namelijk leuk om mee te kletsen... Dan loop je ook ong. gelijk op qua zwangerschap!

Heb vanmiddag net met de vk gebeld. En mag volgende week di. komen. Wel spannend allemaal...Krijg sowieso eerder een echo. Omdat ik drie jaar geleden een mk heb gehad. Ze stelde het zelf meteen voor. Zodat ik me nu niet ongerust hoefde te maken... Echt super dus.

Verder voel ik me prima. heb bij deze zwangerschap een heel goed gevoel. Raar he, dat je dat voelt. Bij mijn vorige namelijk meteen het gevoel dat het niet goed was.

Zoek je zo wel ff op, op het aprilforum.

xx
 
Hoi,

ik ben ook in april uitgerekend! ben 5 weekjes zwanger!erg spannend allemaal.
heb niet zoveel kwaaltjes voel me erg goed!:D
alleen moe,soms duizelig!
27 sept pas naar de verloskundige!:S

groetjes wendy
 
hoi dames,

ik mag de 26e (volgende week donderdag) naar de vk. heb nu af en toe al het gevoel dat ik de kleine voel, maar dat zal wel heel erg vroeg zijn.
maar toch voelt het niet aan als mijn darmen, dus ja wat het wel is?
 
He hallo meiden,

ik ben ook rond de 6 weken zwanger van ons eerste kindje en ook in April uitgerekend, wat betreft zwangerschapskwaaltjes die heb ik ook.

Ook heb ik last van puistjes op voorhoofd en onderrug en zit elke ochtend mijn neus dicht. Soms ben ik misselijk, maar ik heb altijd al weinig last ervan gehad, je kon mij altijd wakker maken voor een zoute haring bij wijze van spreken- maar zelden misselijk geweest in mijn leven. Daarom is dat nu wel even wennen.

Ik had gisteren een informatrice van Moeders Voor Moeders over de vloer: doen jullie ook mee?

gr. aukus
 
Heb op het ogenblik al een paar dagen zo giga last van misselijkheid, bij alles wat ik ruik, de lucht uit de stofzuiger, het openen van de koelkast en de afwasmachine, de luiers van mn zoontje en ga zo maar door...
Voel me echt moe en beroerd.

Heb gisteren een echo gehad en ze dachten op de echo te zien dat ik 7 weken en 4 dagen was maar omdat het zo vroeg was kon ze er geen termijnecho van maken en mogen we over 2 weken weer komen voor de termijnecho zelf.
Maar als ik nu 7.5 week ben ben ik ergens in de 1e week van april uitgerekend geloof ik.

Doe ook mee aan moeders voor moeders, plas netjes in de litermaat en het opendraaien van de fles is echt een misselijkheidmomentje, maar jah, hopelijk worden er andere meiden weer zwanger door de medicijnen zoals mn vriendin (al 4 jaar bezig maar lukt nog steeds niet

 
hoi aukus,

ik heb bij de eerste wel meegedaan. maar ik vond het zo'n gedoe om elke keer naar boven te gaan als ik naar de wc moest.
en inderdaad die lucht is niet te harden.
heb dus nu maar besloten om niet mee te doen. ook al vind ik het een heel goed iniatief van de mensen die wel meedoen.
 
Terug
Bovenaan