kwaaltjes? ervaringen delen...

Bij mn zoontje heb ik ook niet mee gedaan dacht er lang niet zo over na als nu, maar mn vriendin is al net zo lang getrouwd als wij en al die tijd al bezig om een kindje te krijgen,
Hoop dat ze door deze initatieven en medicijnen ook snel een kindje in haar armen mag houden.
 
Hallo dames!

Kwaaltjes...ik kan er helemaal over mee praten. Het begon al met misselijkheid, de hele dag door en ook snachts meerdere malen mijn bed uit om naar de wc te rennen. Na drie maanden hoopte ik er van af te zijn, maar de ochtendmisselijkheid bleef (zorg ervoor dat je direct wat eten in je maag hebt!). Verder houd ik veel vocht vast in mijn voeten waardoor ik zeer moeilijk kan lopen, heb ik veel last van aambeien waarvoor ik pillen slik en zalf smeer, rugpijn waarvoor ik in therapie moest (Benedick therapie wat overigens erg goed helpt!) en striae rondom de buik en benen. Ik ben van nature positief ingesteld maar ik moet echt zeggen dat het me zwaar valt allemaal. Helaas heb ik niemand in de omgeving die hierover mee kan praten, er is geen herkenning in deze kwalen en dan voel ik me al snel een 'aanstelster', dus praat ik er niet over. Ik voel me nu en dan ook behoorlijk alleen in mijn zwangerschap. Het einde komt dichterbij en ik weet zeker dat het allemaal de moeite waard is, maar al die verhalen over roze wolken...houdt er rekening mee dat het ook anders kan zijn...
 
Terug
Bovenaan