Kwaaltjes maar nog niet kunnen testen

<p>Hai allemaal,</p><p>Normaal ben ik hier niet meer actief maar moet nu even van me afschrijven. </p><p>Wij zitten in ronde 3 voor baby nr 2. Komende zondag 31-5 is mijn NOD en toch heb ik al meerdere dagen dat ik licht misselijk ben snel vermoeid enzo.</p><p>Alles in mijn hoofd zegt nou dit kan wel is raak zijn. Ik vind het zo lastig omdat ik donders goed weet dat het helemaal niet zo hoeft te zijn. En toch krijg ik het niet uit mijn hoofd. Waar ik de andere 2 maanden gewoon mijn ding deed en er niet mee bezig was is het deze keer bizar. Vind het vervelend worden haha</p><p>Maargoed nog even wachten tot zondag. Zijn er meer dames die hier mee worstelen? </p>

Heee BiHo,

Heel herkenbaar jou worsteling! Wij zijn bezig voor ons eerste kindje ronde 2. Mijn NOD is zaterdag, maar zulke pijnlijke borsten wat ik echt nog nooit heb gehad! Fietsen, hardlopen , als er ook maar iets tegen aan komt voel ik het al. Ook in mijn hoofd zegt alles dit kan wel eens raak zijn. Maar toen ik op internet las dat het ook kan voorkomen als je ongesteld moet worden dacht ik weer ........
Heb jij hier ervaring mee? 
Ik ben niet misselijk dus daar kan ik niks over zeggen, maar hoop zo dat wij beide dit weekend lekker niet ongesteld gaan worden :).
Ik wil ook niet voor mijn nod testen, dus gewoon het liefst dan zondag ochtend als het niet gekomen is . Heb jij dit ook of denk je ik ga eerder testen?

Hai LilaLau, 

Nee ik heb daargeen ervaring mee. 
Ik was bij de eerste ook niet misselijk. Geen klachten en toen toch zwanger. Ik denk dat ergens ons lichaam ons wel alert maakt. Ja ik heb nooit klachten voor ik ongesteld wordt. Behalve de avond ervoor hele hele erge hoofdpijn. De volgende dag ben ik ongesteld en dan is het over. Nu heb ik diezelfde hoofdpijn ook al sinds maandag dus ook dan denk ik van hmm. 
Nee ik test ook pas zondag. Dan is mijn nod. Eerder niet omdat ik mezelf niet gek wil maken. 
Laten we samen duimen..
Laat je het weten? 

Hee!! 
Heb je al getest ? En wat is de uitslag ? 
Ik heb net getest en er kwam gelijk een knalstreep in beeld. Dus hartstikke zwanger :)!! 
Hopen dat het bij jou ook zo is! 

Gefeliciteerd. Geniet ervan. Het is iets magisch.. 
Nee, ik werd vrijdag al ongesteld. Dus op naar de volgende ronde ? 

Terug
Bovenaan