Kwaaltjes maar nog niet kunnen testen

Dit wordt ronde nummer 4.
Dus nog helemaal niet lang. Alleen onze eerste was in 1 keer raak. Dus ik ken dat gevoel van wachten niet haha. Moet zeggen dat het verder prima gaat, nu ook niet meer obsessief bezig dus dat is goed. We zien wat het brengt. We hebben een gezonde dochter rondlopen en hebben geen haast. 

Ik doe voor de eerste keer mee. 24 / 25 mei was ovulatie, 8 juni is de NOD.

Sinds de ovulatie ben ik me redelijk snel bijna iedere dag misselijk gaan voelen, hoofdpijn en buikpijn. Sinds vandaag is dat echt stukken minder. Ik weet natuurlijk niet wat hoort en wat niet, maar wat kan dit je iedere dag bezig houden en gek maken zeg.

Ik heb een miskraam gehad, en daarna 3x geprobeerd en helaas niet zwanger. Dus nu poging 3. Van de week mijn progesteron gepriky en deze was 69 dus heel mooi zei de gynaecoloog. 
Vorige week iedere avond gezellig gemaakt, de gynaecoloog vertelde gisteren dat ik eind volgende week een test kan doen. Dus ik hoop echt dat het nu wel goed is, maar ben zo bang van niet. Ik heb alleen last van wel wat kwaaltjes, last van misselijkheid in de ochtend en in de avond, moe en last van winderigheid.
Ik hoop dat we allemaal snel positief nieuws hebben???

Nee helaas niet. Dus we hopen zo dat het nu wel goed komt eindelijk!
En bij ieder kwaaltje denk ik, zou dit het zijn? Zou ik nu zwanger zijn? Ik hoop dat het snel volgende week vrijdag is?en niet ga menstrueren. 

Jeetje ja dat is heftig zeg. Miskramen lijken me heel heftig vooral op emotioneel vlak. Hopelijk is get snel volgende week en kan je gaan testen.
@SteefieH ooh bijna 8 juni dus bijna testen spannend. Hopelijk is het raak.
Volgens mijn app is volgende week donderdaf mijn ovulatie dus dan gaan we het maar weer gezellig maken de dagen ervoor en dagen erna
Spannend weer op naar de volgende ronde 

Terug
Bovenaan