Kwaaltjes nemen af

Hi dames,

Vandaag 6 weken zwanger en al 2 dagen nergens last meer van. Ik had al niet heel veel kwaaltjes maar wat ik had is nu ook verdwenen zoals geen gevoelige borsten meer en ineens weer goed slapen. Ik maak me best wel zorgen want heb in december een miskraam gehad bij 6 weken. Mn testen zijn wel nog knal positief en bij mn miskraam liepen ze af.. volgende week woensdag een echo, maar ik ben echt bang.. ik kan ook gewoon niet genieten nu.. iemand die dit herkend?
 
Ik heb geen ervaring met een miskraam. Maar wel met afnemende kwaaltjes. Ik had rond 7 weken totaal geen klachten meer en zijn ook nooit teruggekomen. Nu 19 weken en een springlevende baby in mijn buik. Het zegt dus niet altijd wat! Veel sterkte in deze onzekere periode.
 
Ja hoor, heel normaal. Bij dochter 1 verdwenen alle klachten ineens. En dan was er weer even iets terug om een week later weer helemaal weg te zijn. Heel normaal en fijn natuurlijk. Het zegt iig niks over of het goed zit, daar moet je gewoon vanuit gaan! Succes
 
Ik heb zelf amper tot nooit kwaaltjes gehad.
 
Ik snap dat het je onzeker maakt . Maar je kan het ook proberen positief te zien.  Hoe tof en fijn is het als je heel je zwangerschap geen kwaaltjes hebt . Zo kon ik in ieder geval allebei mijn zwangerschappen goed genieten. 
Het zegt gelukkig niks hoeveel en hoe erge kwaaltjes je hebt of het goed gaat of niet. 
 
?
 
Fijn om te horen! Maar kan het ook geen kwaad als je eerst wel kwaaltjes had en ineens niet meer? Kijk als je vanaf het begin al geen kwaaltjes heb snap ik het wel maar heb 2 weken enorm pijnlijke borsten gehad en elke nacht meerdere keren wakker en nu dus niets meer.. wordt er gewoon echt onzeker van
 
Eigenlijk zeggen kwaaltjes niet zo heel veel, ze kunnen echt als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik snap heel goed dat dat je onzeker maakt, zeker na je ervaring met een miskraam bij 6 weken. Probeer je niet vast te houden aan kwaaltjes en te genieten van je zwangerschap. En als je het niet vertrouwt, neem dan even contact op met je verloskundige/huisarts om het te laten nakijken. 
 
Hoi Stephanie, ik had de eerste weken tijdens mijn zwangerschap kwaaltjes. Ergens rond de 7 weken waren ze verdwenen voor een week. Ik maakte me toen ook echt zorgen, tegen beter weten in testen doen om bevestiging krijgen. Na een week kwamen de kwaaltjes in volle hevigheid terug ? vervolgens 6 weken hondsberoerd geweest. En nu een gezonde 2-jarige rondlopen. Zekerheid kan je nooit helemaal krijgen, maar ik zou me geen zorgen maken. Sterkte!
 
Hoi hoi,
Ik herken je angst. Heb ook net 2x een miskraam gehad en bij beiden verdwenen ook ineens de kwalen. Maar mijn testen liepen ook direct af. Dus dat is wel een positief teken. 
Je zou je verloskundige kunnen bellen of je volgende week al een echo kan krijgen. Deden ze bij mij de laatste x wel en dan weet je wel hoe het er voorstaat. 
 
Terug
Bovenaan