Kwaaltjes nemen af

Hi dames,

Vandaag 6 weken zwanger en al 2 dagen nergens last meer van. Ik had al niet heel veel kwaaltjes maar wat ik had is nu ook verdwenen zoals geen gevoelige borsten meer en ineens weer goed slapen. Ik maak me best wel zorgen want heb in december een miskraam gehad bij 6 weken. Mn testen zijn wel nog knal positief en bij mn miskraam liepen ze af.. volgende week woensdag een echo, maar ik ben echt bang.. ik kan ook gewoon niet genieten nu.. iemand die dit herkend?
 
Ik heb geen ervaring met een miskraam. Maar wel met afnemende kwaaltjes. Ik had rond 7 weken totaal geen klachten meer en zijn ook nooit teruggekomen. Nu 19 weken en een springlevende baby in mijn buik. Het zegt dus niet altijd wat! Veel sterkte in deze onzekere periode.
 
Ja hoor, heel normaal. Bij dochter 1 verdwenen alle klachten ineens. En dan was er weer even iets terug om een week later weer helemaal weg te zijn. Heel normaal en fijn natuurlijk. Het zegt iig niks over of het goed zit, daar moet je gewoon vanuit gaan! Succes
 
Ik heb zelf amper tot nooit kwaaltjes gehad.
 
Ik snap dat het je onzeker maakt . Maar je kan het ook proberen positief te zien.  Hoe tof en fijn is het als je heel je zwangerschap geen kwaaltjes hebt . Zo kon ik in ieder geval allebei mijn zwangerschappen goed genieten. 
Het zegt gelukkig niks hoeveel en hoe erge kwaaltjes je hebt of het goed gaat of niet. 
 
?
 
Fijn om te horen! Maar kan het ook geen kwaad als je eerst wel kwaaltjes had en ineens niet meer? Kijk als je vanaf het begin al geen kwaaltjes heb snap ik het wel maar heb 2 weken enorm pijnlijke borsten gehad en elke nacht meerdere keren wakker en nu dus niets meer.. wordt er gewoon echt onzeker van