Kwaaltjes nemen af

[quote quote=10420349]Hoi hoi,
Ik herken je angst. Heb ook net 2x een miskraam gehad en bij beiden verdwenen ook ineens de kwalen. Maar mijn testen liepen ook direct af. Dus dat is wel een positief teken. 
Je zou je verloskundige kunnen bellen of je volgende week al een echo kan krijgen. Deden ze bij mij de laatste x wel en dan weet je wel hoe het er voorstaat. [/quote]Ja precies. Ik heb aanstaande woensdag weer een echo staan dus dat scheelt
 
Hier hetzelfde. Ben in de 7de week en na gisteravond heel iets een spotting in het ondergoed merk ik vanochtend niets meer van de "kwaaltjes". Vorig jaar voor de eerste keer zwanger en dat werd een miskraam. En toen stopten daarvoor ook alle dingen (pijnlijke borsten, opgeblazen gevoel vaak plassen) Ik heb ivm die vorige miskraam afgesproken dat ik pas in de 10de week een echo wil. Maar twijfel of ik als ik na vandaag weer niets merk maar ga bellen en vraag of het eerder kan. Ik hoop voor jou en mij en alle anderen die er mee zitten dat het toch goed gaat!! 
 
Begrijpelijk dat je je hierdoor onzeker voelt. Dan zijn de kwaaltjes ineens erg welkom als bevestiging. Zelf ben ik nu 7 weken zwanger en soms heb ik ook 1 of 2 dagen bijna nergens last van. Voor de zekerheid nog een test gedaan en die is nog steeds knallend positief. Het blijft spannend, maar probeer te genieten van de dagen dat je nergens last van hebt. Hopelijk zal je snel gerustgesteld worden.
 
Ik dacht dat ik 7 weken was maar door 2 miskramen had ik al op tijd een echo.
Bij de echo zagen ze een kloppend hartje was rond 5 a 6 weken. Vorige 2 miskramen geen kloppend hartje 
Maar mijn symptomen verdwijnen nu ook. Komt dit vaker voor maak mij ook druk terwijl er wel een kloppend hartje was?
 
Terug
Bovenaan