Kwaaltjes-voor-de-meer-gevorderde-zwangerschap

Hai,

Ik heb nog niet zo heel veel klachten, af en toe wat moeier en het ontharen lukt niet zo goed meer....................maar het ergste wat ik toe heb gehad of wat ik nog heb zijn....................AAMBEIEN. Ze kwamen ineens vorige week donderdag opzetten en ik heb ze nu nog en ze doen heel erg veel pijn. Heb een zalfje gekregen van de huisarts en ben dus nu druk aan het smeren.

Ik hoop dat jullie ze niet krijgen want dit is echt niet fijn!

Veel liefs
Nataly

Jeetje, ik dacht dat ik niet zoveel klachten had en dat het wel lekker liep, maar als jullie ze zo opschrijven kan ik er wel over mee praten... Het is maar net hoeveel aandacht je eraan schenkt... Maar toch, :
bloedend tandvlees
harde ontlasting
bandenpijn bij veel inspanning
bloedneus (1 keer per week)
gevoel dat je veel moet plassen
en de ergste : al 2 keer vaginale schimmelinfectie, wat een jeuk!!

Sterkte allemaal!

Hoi!
Ik voel me eigenlijk best goed vind ik, heb echt geen zware zwangerschap tot nu toe.
Mijn kwaaltjes zijn:
- vaak drukkend gevoel van onderen (volgens mij gevolg van eerste zwangerschap, toen had ik het alleen na de bevalling een hele tijd).
- ook harde ontlasting
- af en toe licht last van brandend maagzuur, mag geen naam hebben
- licht begin van bekkenpijn (herken ik ook van de eerste, heb het nu al vanaf begin, maar is alleen vervelend als het erger is doordat ik veel gedaan heb).

Volgens mij veranderen de kwaaltjes met de maand, had ik het vorige maand nog niet nu is mijn bloeddruk echt gezakt tot 110/60 ( eerder 115/55 en 120/60). Kan ook wel de vermoeidheid verklaren die ik dagelijks voel. Ik werkte nog 5 dagen in de week 8 uur per dag,  maar ik heb sinds vorige week dagelijks 2 uur minder moeten werken om een middagslaapje te houden want ik was  om 3 uur 's middags echt total-loss.

Brandend maagzuur is ook echt  vervelend, maar bij mij nog niet zo erg als bij anderen zo te horen.

Ik moest goed koloniseren van de baas...echt zo'n microbiologen term. Hij bedoelde daarmee te zeggen dat ik op tijd aan de probiotica moest beginnen. Ik ben nu sinds week 20 aan de Vifit op aanraden van de baas  daarin zit LGG, dat is de enige bacterie waarvan bewezen is dat die 100% niet schadelijk is voor moeder en kind en in staat is in je  lichaam te groeien, activia spoel je er zo weer uit en helpt maar tijdelijk zolang je het eet. Schijnt ook schimmelinfecties te voorkomen, is alleen niet echt effectief voor de stoelgang wel voor de weerstand.
Misschien ook wel wat voor jullie?

Terug
Bovenaan