Kwaaltjes....

Even zeuren hoor. Ik heb veel meer kwalen dan bij mijn eerste zwangerschap. Wie ook?

Lijkt me trouwens grappig om een lijst te maken met kwalen en in februari kijken hoe lang de lijst is. haha

Misselijk
Constant moeten plassen
Heel moe zijn
Zwaar gevoel in de benen
Humeurig

hahahaha bij mij is het:

misselijk (niet overgeven trouwens..)
moe,
zere borsten
dorst
als ik te druk ben beetje buikkramp
obstipatie
humeurig en onredelijk
duizelig af en toe
en ik groei nu al.... en dat terwijl ik al niet de slankste ben helaas...

liefs Mick

Ik heb eigenlijk nergens last van....
Soms wat maagzuur en heel af en toe een vlag van misselijkheid...
En vanmorgen trouwens wel zowat de hele ochtend in de tuin liggen slapen (toen het nog niet zo warm was).
Maar verder voel ik me net zo als voorheen...
Wel raar hoor, het is dat er 2 strepen op die test staan, maar anders?!?!
(heb zondag positief getetst en woensdag voor alle zekerheid nog maar een gedaan, hihi)

Mijn schoonzusje is 4 weken verder dan en ik en zij zegt dat het nog wel komt!!!!!
Nouja, we wachten het maar af......

Groetjes, Mickje

Wat helpt! Een bruine boterham voor het slapen gaan, scheelt een hoop misselijkheid in de nacht en vroege ochtend!

Ik heb last van rusteloze benen, en om 15:00 uur willen mijn ogen dicht, maar goed dat gaat niet altijd natuurlijk. Misselijkheid is weg!

Mijn lijstje is niet zo lang en zeker niet zo erg, als ik ten minste verhalen hoor! Ik vind het wel vervelend, ik wil eigenlijk liever wel wat voelen. dit is mijn lijstje:

moe (vooral smiddags)
pijnlijke borsten
na veel inspanning duizelig
trekkend gevoel in de buik
af en toe een weeig gevoel, niet misselijk te noemen.
(moet zeggen dat het warme weer niet bevordelijk is, vandaag was ik daar wel wat misselijk van)

Ik geloof dat ik niet hoef te zeuren. Het is dan wel irritant, maar ik kan nog gewoon werken en alles doen wat ik wil. Ik ben  al wel veel aangekomen, vraag me af of dat normaal is, ik eet niet meer dan anders... iemand ervaring mee? ik zit nog maar in de  7de week.  

groetjes!

Hoi dames,

ik ben terug van weggeweest eigelijk. Ik ben de laatste dagen ZOOOO MISSELIJK geweest dat ik niet meer heb kunnen meelezen en normaal lees ik dagelijks op het forum.

misselijk (niet overgeven trouwens..wel kokhalzen)
moe (bijna heel de dag op zetel)
ook mijn buik is al gegroeid (is mijn tweede zwangerschap)
bijna niet kunnen eten

PFfffff, het is hier ff klagen e! Nu gaat het al een stuk beter met me...

Liefs,
van ons...

Ik zei dat ik in de 7de week zit, maar dat moet zijn de 6de: wil iets te snel ;) haha.
wie kan mij vertellen hoe het zit als je een cyclus hebt die nooit hetzelfde aantal dagen is, maar ongeveer tussen de 30 en 35 dagen zit. Ik ben op 12 juni voor het laatst ongesteld geweest, dus gerekend met 28 dagen cyclus ben ik op 19 maart uitgerekend. Ik weet niet hoe lang mijn cyclus is geweest deze maand (weet niet wanneer ik de eiersprong had) maar uitgaande van 30-35 dagen, klopt die uitreken datum dan nog?? natuurlijk hoor ik de uitgerekende datum nog wel van de VK, maar dat duurt nog wel even.

Liefs, HHS

Terug
Bovenaan