Kwaaltjes....

Hoi HHS,

Ik heb een cyclus van 30/31 dagen dus ik tel er 4 dagen bij op, dan ben ik 20 maart ipv 16 maart uitgerekend. En de echo moet natuurlijk zekerheid geven...
Als ik jou cijfers zie zou ik 5 dagen erbij optellen dat moet dan wel zo'n beetje de uitgerekende datum zijn.

groetjes Maris

Dankje Maris! Duidelijk. ik heb 14 aug een afspraak bij de Vk en ze zou ook gelijk een echo laten maken, dus dan hoor ik het wel... Ben benieuwd hoe lang ik nu  precies zwanger ben. Maar als het maar goed gaat, dan vind ik het wel prima!

liefs!

Hoi,

mijn eerste kwaaltjes waren heeel veel honger en heel erg moe. Die kwaaltjes zijn bij 7 weken al gaan afzakken en ik voel me heel fit.

Een ander kwaaltje is terug. Bij mijn vorige zwangerschap had ik daar pas op het eind last van toen mijn buik in de weg zat, maar bij deze zwangerschap heb ik het nu al weer erg. Ik slaap slecht. Al een aantal nachten gehad dat ik pas rond 3 uur slaap en ook nu ben ik moe, maar kan ik niet in slaap komen (wel mooi even de tijd om bij te lezen op het forum). Het slechte slapen komt niet alleen door de warmte (hoewel dat vannacht wel meespeelt).

Ik hoop dat dit niet mijn hele zwangerschap zich doorzet. Normaal kan ik echt heel goed slapen. Helaas is er niets aan te doen, dus we wachten maar af.

groetjes,
Martine

Nu ik het zo lees herken ik de meeste klachten wel. Sinds een paar nachten slaap ik ook nogal slecht. Heb last van misselijkheid (maar zonder overgeven gelukkig), obstipatie (hoewel het met vlagen komt), erg moe, kramp in mijn been, zere borsten.

Hoi,

Nou, ik heb m'n kwaaltjes ook wel. Maar waar ik vooral last van heb is van opboeren.Gelukkig geen maagzuur, maar gewoon vieze lucht (sorry).
Ik vind het echt heel vervelend. Heeft iemand een idee wat je eraan kan doen?
Ik wil ook eens langs de apotheek, eens vragen of zij een idee hebben.
Verder eet ik de hele dag door want anders krijg ik een gammel gevoel en ben ik bang dat ik misselijk wordt. Dit is ook erg vervelend. Ik ben nu 9 weken zwanger.

Groetjes Sandra

Hier nog zoiemand met heel veel lucht in de maag. Ik weet ook niet goed wat je er aan moet doen, het is wel heel vervelend.
Verder de hele dag door misselijk en moe, beetje (schele) hoofdpijn. Ik hoef ook niet over te geven, maar wel af en toe kokhalzen. Oh ja, en slecht slapen.
En alle kwaaltjes worden met de dag erger. Ik hoop dat het na 3 maanden beter wordt!

Willemien

hoi allemaal,

heerlijk om even te klagen hi..
Ook bij mij worden de kwaaltjes tot nu toe erger..
moe, maar dat was ik al vrij snel..

De laatste paar dagen voel ik m ´n buik m ´n meer rommelen. En als ik avond gegeten heb lijkt het net of het niet wil zakken..Denk dus dat ik s ´avonds maar een kleinere portie eet..
Vandaag weer begonnen met werken na 3 wkn vakantie, dus het slapen zal vanavond wel weer goed gaan.. In de vakantie ging ik af en toe s ´middags m ´n bed in, heerlijk.

liefst Leeuwtje morgen 8wkn

Terug
Bovenaan