Kwaaltjes??

ik ben vooral misselijk misselijk....misselijk..
wat kramp in mijn buik...Maar kunnen mijn darmen ook zijn??..onderbuik is wat gevoelig.
verder gaat het prima....niet ontzettend moe ofzo...borsten niets mee aan de hand...oja...ik ben wel meer aan het plassen..dat wel....

hallo ik heb alleen s'morgens tot ongeveer 10 uur last van misselijkheid.vind dit best raar had bij mijn eerste zwangerschap alleen maar lopen over te geven.voel me eigenlijk best fit.

wel heb ik last van mijn banden die al oprekken.een lekker trekkend gevoel in je liezen.ben s'avonds wel wat eerder moe vooral als ik gewerkt hebt.

tja en mijn borsten ja die zijn al gegroeidt tot blijdschap van mijn man hahahaha.

maar wees gerust allemaal de ergste kwaaltjes gaan over twee maanden wer weg.

groetjes alesta

ik heb dus ook echt last van me darmen ik heb spastische darmen maar ze reageren weer erg op voedsel ben al paar dagen aan de diaree. Pfff   eigenlijk geen gewone ontlasting hebben jullie dat ook of hard of zacht??

hoi,

hier mijn kwaaltjes.

- Vaak hongergevoel en als ik neit eet dan word ik misselijk
- opgezette buik, heb nu al problemen met m'n broek
- klint vreemd maar is echt, ik heb het 3dubbele aan haren bij gekregen en dan bedoel ik niet op m'n hoofd, maar echt overal.
- heel vervelend, vaginale schimmelinfectie, bij mij hoeft er maar iets te veranderen in m'n lichaam en het is weer raak. ( had ik ook bij antibiotica kuur)
- ik voel me al een week zielsgelukkig zonder aanwijsbare reden, en kan janken om een mooi liedje of een leuk stukje uit een film.

groetjes

ik was bij de eerste smorgens misselijk daar heb ik tot nu toe nog niet echt last van gehad.
voor de rest heb ik bij vlagen last van mijn borsten en onderbuik. heb wel veel last van mijn litteken van de vorige keizersnee. tis net of dat nu al begint op te rekken.

ik zit op dit moment in de ziektewet want mijn bloeddruk is aan de hoge kant en mijn hb-gehalte is te laag. heb vandaag een bloed onderzoek gehad, dus dat is nog even afwachten. omdat mijn hb-gehalte te laag is kan ik de hele dag wel slapen.

gr. mama van elmar

Terug
Bovenaan