kwaaltjes....

Hey hey,

@ bloempje, je hebt ook wel gelijk hoor en in mijn hoofd weet ik dat ook wel en probeer t negatieve ook wel om te buigen maar aan das niet altijd makkelijk. Ik heb gelukkig een hele lieve gyn haha dat scheelt ook en ik heb t niemand verteld alleen mijn moeder zodat ik t ook van me af kan praten. Ik zal idd moeten wachten tot woensdag en ergens het ik ook wel t idee dat t goed zit maar vraag me niet waar ik dat vandaan haal haha.

@ peetje, Ik heb dus ook 4 miskramen gehad in 3 jaar en dat is wat je zo onzeker maakt. Het slechte nieuws kwam steeds bij die eerste echo dus dat is de reden dat ik er ook wel tegen op zie. Maar ik zeg ook steeds tegen mezelf, mens maak je niet druk t zit goed, ik heb ook een gevoel dat t nu wel goed zit dus daar richt ik me maar op. Huilen hoef ik niet zoveel alleen als ik echt wat zieligs zie op tv maar ik heb wel steeds vlagen van misselijkheid, bandenpijn, een gestaag groeiende buik (ja nu al maar dat gaat altijd snel bij mij) en een hele zachte huid. En zolang ik nog maar 1 van die dingen blijf voelen is het goed haha.

Tuurlijk laat ik even weten wat de gyn zei en hoe de echo was. Moet om half 2 dus wordt wat later dat ik t hier neer zet maar komt goed.

Dank jullie wel voor de lieve woorden!!

xx
 
Terug
Bovenaan