kwaaltjes

Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap.
Ik ben nu 5 weekjes zwanger van de 2, ben 9 mei uitgerekend. Mijn dochtertje is nu 2,5 jaar.
Bij haar was ik de eerste 4 maanden de hele dag door erg ziek,nu niet. Alleen erg moe en emotioneel. Alleen heb ik sinds paar dagen keelpijn en vanacht was echt een nachtmerrie.
Moest nu al hoger gaan liggen omdat ik telkens erg moest hoesten en bijna geen lucht kreeg.

Hebben jullie daar ook al last van? Ook heb ik last van mijn linker borst, vooral mijn tepel, dat herken ik ook niet van mijn eerste zwangerschap

groetjes

Ik heb ook keelpijn.... Weet eigenlijk niet of dit met de zwangerschap te maken heeft, ook gewoon met het weer. Dat had ik er in eerste instantie de schuld van gegeven. Daarnaast merk ik dat ik meer honger heb, en echt kleine tussendoortjes moet eten. Verder heb ik helemaal (nog) geen zwangerschapskwaaltjes..

ik ben zelf flink verkouden en zo maar dat heeft meer met de weerswisselingen te maken
verder heb ik wat last van misselijkheid zo soms in vlagen en wat last van me borsten en een beetje gespannen gevoel in me buik het valt allemaal reuze mee gelukkig aangezien ik er hier nog 2 heb rondt lopen alleen aan het eind van de middag ben ik echt bek af

ik heb ook al een paar dagen last van keelpijn,slaap er zelfs slecht van.

Ik heb ook af en toe last van hoofdpijn.
Maar dat komt misschien ook omdat ik niet veel eten binnen krijg het smaakt me allemaal niet en ik word er misselijk van.

Verder alleen erg moe,nog geen last van gespannen borsten gelukkig.

@ Channie: Ja ik heb ook veel meer honger. Vooral erg veel zin in haring.

@ silviy: Ja ik ben op het einde van de dag ook moe

@ Rian-Sanne: ja ik slaap er dus ook slecht van, gister een rennie gepakt niet echt voor keelpijn maar het hielp redelijk. Heb beter geslapen nu
Ik heb gelukkig geen last van misselijkheid nu ik heb juist meer honger

Hee Meiden...

Ik heb bijna geen honger.. gewoon normaal rond 12 uur en rond 5 uur en dat was het, heel veel eet ik dan ook niet. en vaak op een dag duizelig enz dus dan pak ik wat extra fruit of een muesli reepje. en inderdaad eind van de dag pfff ben ik zo moe.
gisteren kreeg ik er ook misselijkheid bij duss hoop aub met me mee dat het maar eenmalig was hahaha.

Beginnen jullie buikjes al te groeien? de mijne wel al ben ik dan wel al van de 2de zwanger xxxx

Ik zie nog niets hoor, maar ik ben pas 5,5 week zwanger.. Ik heb wel sinds gisteren en vanochtend ook weer krampen in mijn onderbuik bij bewegen en bij hoesten.. Weten jullie wat dit kan zijn? Ik ben er een beetje door geschrokken, maar op internet staat dat het vaker voorkomt.. Vandaag dus even een rustig dagje houden.
Liefs Chantal

@ Joys baby Ik heb ook weinig honger maar verplicht me wel om te eten veel krijg ik er niet in dan krijg ik braakneigingen,ben ook erg moe en duizelig.
Buikje bij mij groeit ook aardig niet normaal meer,mijn moeder zei gisteren nog ik dacht al ze heeft een dikke buik terwijl ik het laatste 1,5 jaar 18 kilo kwijt ben geraakt.

@Channie Het kunnen ook de banden zijn die zich oprekken dat voel je ook.Rustig aan.

Terug
Bovenaan