kwaaltjes

@ joys baby: Ja hier ook al een buikje, veel sneller dan bij de eerste.
Bij de eerste moest ik bij de 3 maanden zwangerschapskleding aan, en nu heb ik al last van me broeken en ben ook pas 5,5 weken zwanger.

Vanacht voor het eerst beetje moeten spugen

@priscilla: Ja inderdaad haha. Ik heb ook andere kleding aan omdat ik strakke broeken aan had en truitje maar broeken zitten net te strak en truitje worden ook net te kort, helaaas.

Ik heb nu sinds een weekje last van duizeligheid en soms misselijk. Echt vervelend , ik hoop dat je er snel vanaf bent/niet doorzet.

Wat ik nu opeens ook heb is volgens mij bandenpijn, zou dat kunnen aangezien dit mn 2de is?
xxxxxxxxxxxxxxx

@ Rian-Sanne: Ja ik verplicht me ook te eten , al is het maar een mueslireep of wat fruit. Eet ook smiddags gewoon een boterham en savonds mn avond eten mjaa heb eigenlijk meer nodig maar dat rkijg ik echt niet weg dus pak ik af en toe tussendoor maar iets. Pff tis wat he?? haha

Raar he, al die klachten! Komen ze van de zwangerschap, of is het toevallig tegelijkertijd..

Ik zelf slaap slecht, heb geen honger gevoel overdag maar s avonds dan wel weer.. Moet wel goed eten, anders ben ik echt duizelig. En menstruatie klachten, buik- en rugpijn!

Succes allemaal :)

Liefs

Terug
Bovenaan