Kwaaltjes?

Ik ben pas 4w4d zwanger en merk toch dat er weer wat kwaaltjes komen...
- koude handen en voeten (s aomds)
- prikkelbaar (sorry schat...)
- brak gevoel de hele dag
- alles beter ruiken (wasmiddel, zweetluchtjes, urine)
- vroeg wakker
- aders op decolleté zijn heel goed zichtbaar

Jullie al veel kwaaltjes? Al iemand echt enorm misselijk of gruwelijk zere borsten?

Ik ruik ook alles heel goed!
Verschrikkelijk na een avond gourmetten! Bah, meteen de familie onder de douche en kleren in de was.
Verder geen kwaaltjes tot nu toe. Dus ik ga niet klagen!

Haihai,..hier ook kwaaltjes,....maar echt verwarrend,...steeds voel ik ze weer en dan weer bang, als ik ze dan niet voel,...ook bang hahaha,...maar goed:
Nu 5 wekn en 2 dagen zwanger!
* neusverkouden sóchtends als ik uit bed komt
* moe zijn, maar niet kunnen slapen
* idd ook gauw een zweetlucht die ik dan heel erg ruik, terwijl een ander dat niet ruikt
*Vroeg wakker
*het gevoel dat ik wat verlies in mn onderbroek, als een idioot naar de wc lopen, en blijt het afscheiding te zijn....
*Mn buik opgezwollen
*steken in mn borsten en zijn steviger geworden
En heel erg prikkelbaar,,..echt zo dat als je kwaad word het van uit je tenen voelt,....erg vervelend!!!!
*Alsof je ongesteld gaat worden, dat straalt naar je rug en lies
Liefs nance

Hey meid,

Ben nu 6 weken en ook genoeg kwaaltjes....

*pijnlijke/grotere borsten (en die waren al niet klein)
*sterke geur
*misselijk maar nog niet spugen
*overdag heeeel moe en 's nachts slecht slapen
*'s ochtends vroeg wakker
*pijn in lage onderrrug
*verandering in eetlust
*verandering in lichaam, vooral buik(je)
*beetje prikkelbaar (is alweer minder)

Maar we doen het er maar mee, zolang ik nog niet spugend boven de pot hang, vind ik het best! ;-)
Maar wat merk je toch al vlug dat we echt zwanger zijn he, vind hert heeeel bijzonder wat dat toch allemaal met je lijf doet!

Liefs Lynn.

Ook hier vallen de kwaaltjes wel mee.
De eerste paar dagen wel wat misselijk geweest en weinig eetlust. Dit is alweer bijgetrokken en heb gisteren alles gegeten wat er voorbij kwam!!verder

veel moe!
Constant koud hebben (terwijl ik in mijn vorige zwangerschappen het altijd warm had)
Een buikje (maar meer van opgezette darmen en niet naar de wc kunnen)
In idd afscheiding waardoor ik telkens in paniek naar de wc ren!

Heb deze zwangerschap ook veel meer angst dat het fout gaat. Vraag me af waarom. Ben met momenten erg blij en kan zo weer omslaan naar angst en denk dan vaak als dit maar geen voorgevoel is!

Maar verder probeer ik vollop te genieten!!

liefs

treintje van 2@ ik heb precies hetzelfde,...als dit maar geen voorgevoel is, denk ik dan,...maar als ik dan niks verontrustend zie,..zoals steeds,..ben ik toch gerust gesteld en probeer ik weer te genieten:)
Ook heb ik het heel koud...maar sochtends weer heel warm!.

Wat geinig dat het zo anders is bij iedereen.

Hier vallen de kwaaltje eigenlijk mee.
Spanning op m'n borsten, opgeblazen gevoel, koud en moe. Geen klagen dus.... Ik ben wel bang dat ik tijdens de zwangerschap weer bijna 30 kg ga aankomen en last van m'n bekken krijg, ook het verliezen van de baby speelt in m'n Hooft mee. Misschien omdat mn beste vriendin 2 miskramen heeft gehad..

Je weet het niet, eerst maar eens de echo afwachten. Succes iedereen

@mamasam: hier idem! Erge bekkenklachten gehad (en 25 kilo erbij...) en helaas nog steeds zwakke plek (mn bekken dus) en ga preventief bekkenfysio doen. Heb jij fysio gehad destijds?

Heb al 2 miskramen achter de rug, beiden pas bij 10 weken (bij de echo zagen ze dat t mis was dus niet spontaan) dus ook ik ben erg bang dat t mis gaat! Anderzijds ben ik weer bewust van t feit dat elke zwangerschap bij 4 weken begint dus moet even doorzetten...

Heb ook veel last van afscheiding en ren dan Ook snel naar de wc...

Terug
Bovenaan