Kwaaltjes?

@ charlotje ook ik heb toen fysio gehad voor en na ce zwangerschap en sporte ook via de fysio. Ik hoop dat een dieetiste me misschien nu kan helpen tijdens de zwangerschap. Jij ook succes

Hier nog niet erg veel kwaaltjes

eerste dagen wat misselijk geweest (echt maar kleine vlaagjes)

Wel inmiddels grotere boobies en zijn gevoelig. Dit heb ik bij de eerste niet gehad.

Maar ze zeggen niet voor niets dat elke zwangerschap andwers is.

Dat blijkt maar weer dan hahaha

Liefs

Hoi mama's.

Ik herken veel kwaaltjes vooral die van constant het idee hebben te lekken zeg maar en dus ook iedere keer naar de wc om te kijken.
Pijn in de onderrug, snachts klaar wakker liggen met manlief snurkend naast me haha. De misselijkheid valt reuze mee maar pijnlijke borsten zijn zeer duidelijk aanwezig!

Liefs

Ha Meiden,

ik mag gelukkig nog niet klagen, af en toe pijnlijke borsten, moe, heeeeeeeel goed ruiken en soms heel slecht slapen.
Ik heb me voorgenomen om deze zw goed naar mezelf te luisteren en op tijd rust te nemen. De vorige keer niet gedaan en mezelf dubbel en dwars helaas tegengekomen!

Liefs

Hier vannacht ook veel liggen te draaien! Jeetje wat heb ik liggen te zweten!! Was gewoon hartstikke nat terwijl ik gisteren de hele dag kou heb geleden met de verwarming aan en een deken!

Verder heb ik nu sinds gisteravond ook pijn aan mijn tepels. (herken dit niet van de vorige zwangerschappen!)

liefs

Terug
Bovenaan