Kwarkachtige afscheiding? Wie herkent dit??????

Nee dat dacht ik dus zelf ook niet omdat ik ooit weleens een infectie heb gehad maar toen jeukte het echt enorm en dat heb ik allemaal echt niet. Kan heel goed kloppen dat de periode nu echt voorbij is want heb afgelopen week positief getest met de ovu!
Toen wel flink geklust haha! Moet zeggen dat de afscheiding maar 2 dagen zo is geweest en het nu weer normaal is. Maar bedankt voor alle reacties, zo blijven we info delen met elkaar! Liefs Renske

hoi

ik denk ook zeker niet dat dit te maken heeft met een schimmelinfectie... geloof me als je die een hebt loop je tegen de muren omhoog van de jeuk!!! Helaas heb ik dit ook al eens gehad...

Ik heb deze keer ook last gehad van dikke afscheiding. Volgens mijn berekening was dit 3 dagen na mijn eisprong, dus het kan goed zijn dat het betekend dat de klusperiode voorbij is... Ik had toch even de huisarts gebeld om te vragen hoe het zat. Ik heb namelijk een litteken precies tussen mijn binnenste en buitenste schaamlip, dat nog wel eens wil vervelen als ik veel ben gaan zwemmen. Maar zij zei zolang afscheiding niet stinkt en je geen jeuk of pijn hebt hoef je jezelf geen zorgen te maken!

liefs gridje

Ik heb ook een vraag 
Ik heb nu dus voor het eerst een schimmelinfectie... Ik denk doordat ik ziek ben geweest en me weerstand super laag was. Maaar ik heb er ook menstruatie pijn bij en ben aan de diarree. Is dit gewoon bij een schimmelinfectie?
Ik hoop dat iemand het weet. 

Mvg Ellina van Zwienen 

Heel herkenbaar...
Wij hebben deze maand ook niet stil gezeten, omdat we hebben besloten om zwanger te willen worden van ons eerste kindje.
Wat jullie zeggen: Even wat langer blijven liggen dan normaal en daarna wel snel goed uitgeplast. Ben nog al gevoelig voor een blaasontsteking....

Normaal gesproken heb ik alleen tijdens mijn vruchtbare dagen veel afscheiding. Maar nu heb ik ook na de eisprong met vlagen een stroom van afscheiding dat er melkachtig uitziet. Dit weekend kan ik testen of het ons gelukt is...
Wat ik wel had meteen na de ovulatie was met vlagen een branderig gevoel en dan weer een paar dagen niet en dan weer wel?

Even een tip, ik had dit bijna maandelijks, schimmelinfecties en blaasontsteking, ik slik nu dagelijks 1 capsule orthica fem en ik heb het al maanden niet meer gehad! 
Is een probiotica.

Ik lees veel over afscheiding dat het wat dikker is. Maar ik heb juist last van waterige afscheiding, heeft dat te maken met de ovulatie? Ik heb het vaak maar 2 tot 3 dagen en dan is het weer weg. Is dit een teken dat wij dan moeten klussen? 

Terug
Bovenaan