L81, Duckie19, enz....

Een beraichtje nav de topic "KT" Ik heb oa L81 en Duckie19 ook al een hele tijd niet gezien, en vast wel meer niet, maar dezen schoten me zo te binnen......

Waar zijn jullie/ze?

Janine

Hoi Janine en andere natuurlijk,

Ik reageer nu toch maar.Dit is namelijk volgens mij al de tweede x dat er naar ons gevraagd wordt....Ik reageer wel alleen voor mezelf want ik weet natuurlijk niet hoe l81 erover denkt, maar wie weet leest ze dit ook.

Na elke keer eindeloze discussies, en toch naar mijn gevoel niet echt een top sfeer(met sommige mensen), heb ik maar besloten om me terug te trekken.Ik ben hier op het forum toen gekomen om het gezellig te hebben, maar elke keer brak de hel weer los.Ik heb gewoonweg geen zin om me elke keer kwaad te maken over bepaalde opmerkingen en steken onder 't water, ik heb wel wat anders aan me hoofd.Dus vandaar mijn besluit.Misschien begrijp je/jullie het.Maar ik spreek bepaalde mensen ook nog wel buiten het forum.Wie weet kom ik ooit nog eens terug!Ik kijk af en toe nog dus ik blijf wel op de hoogte

Heel veel Liefs voor de mama's en kindjes die hier nog wel zitten!

Hoi Janine,
Ik zal ook meteen maar reageren, ik spreek Duckie buiten het forum om ook en wij hebben eigenlijk een beetje samen een tijdje terug voor onszelf besloten dat we geen zin meer hadden in de discussies met bepaalde mensen die hier op t forum kwamen, om in mijn ogen alleen maar de sfeer te verzieken.
Ik vond het altijd erg gezellig en leuk om ideeen en tips uit te wisselen maar ook om gewoon met elkaar te kunnen kletsen over onze kleintjes!
Er zijn hier wat woordenwisselingen geweest, in mijn ogen is iedereen vrij om een eigen mening erop na te houden dus heb ik altijd geprobeerd om mijn mening te formuleren zonder iemand aan te vallen of te kwetsen.
De mensen die hier met regelmaat aanwezig zijn kunnen inaar mijn mening bevestigen dat ik of Duckie hier altijd met een goede instelling gepost hebben.
Ik kijk hier ook nog regelmatig en twijfel zo nu en dan om toch nog wat te typen maar eigenlijk is de lol er voor mij een beetje af....
Ik ben nu 38 wkn zwanger en zit ook op het zwangerforum, waar t gelukkig ook heel gezellig is en momenteel natuurlijk ook erg spannend...
Ik zit niet te wachten op weer zo'n discussie als die ons heeft doen besluiten om hier niet meer te typen maar ik geloof dat de mensen die dat toen veroorzaakten hier ook momenteel niet meer typen... Ik vermoed wel dat ze nog meelezen dus wie weet volgt hier ook wel weer een discussie op...
We wachten af... voorlopig ga ik me concentreren op de komst van ons 2e kindje!

Liefs L81

Sorrie hoor, maar ik zit hier wel even met m'n ogen te knipperen.

Wie heeft nou wie weggejaagd. L81 en Duckie, het lijkt wel of jullie je slachtofferrol helemaal aangetrokken hebben, maar ik zou me maar eens afvragen of dat terecht is.

In mijn ogen zijn de rollen totaal omgedraaid!

Ida

Dit bedoel ik dus met je eigen mening mogen uiten, helaas wordt dat begrip door iedereen anders geinteperteerd en niet altijd gerespecteerd....
Jammer maar zoals ik al aangaf heb ik dit afgesloten en ik weet nu ook meteen weer dat ik een goede keuze gemaakt heb!
Ik wens jullie uiteraard wel met de andere meiden veel forumplezier hier!

L81

Terug
Bovenaan