L81, Duckie19, enz....

Ik vind het toch wel jammer dat er gelijk weer zo fel gereageerd moet worden..... de sfeer is hier toch uitstekend en je hoeft ook niet overal op te reageren.
Latenw e het nu weer gezellig maken hier!

Jammer dat er meteen weer zo'n nare sfeer ontstaat!! Het was hier eerder altijd erg gezellig en druk, maar helaas is die drukte nu weg. Hopelijk zijn we allemaal volwassen genoeg om normaal met elkaar om te gaan en word het hier weer gezellig druk!

Vlindertjes

Ik wil toch ook ff reageren,
Er word door janine gevraagt waar Duckie en l81 zijn en ik vindt dat ze er  alletwee
heel netjes op gereageerd hebben waarom ze niet meer op het forum komen.
Er word dan gelijk weer heel fel gereageerd. Tuurlijk mag iedereeen zijn mening geven maar er word niet door  Janine gevraagt  wie er ooit de schuldige was maar gewoon waar ze zijn.

Het is leuker als het druk is op een forum maar als dat betekent dat mama's elkaar afkatten.......geef mij dan maar hoe het nu is,rustig en meningen die gerespecteerd worden!!!
groetjes

Hoihoi,

Volgens mij is deze discussie al eens eerder aan de orde geweest, toch?
Ik moet me er misschien niet mee bemoeien, maar waarom proberen jullie het verleden niet te laten rusten en beginnen jullie opnieuw, hier, op het forum? Je hoeft geen dikke vrienden te worden en je bent ook niet verplicht om op een reactie te reageren. Al kan ik me voorstellen dat je jezelf kwaad kunt maken op bepaalde reacties, waardoor je zoiets hebt van, ik kap ermee. Het moet leuk blijven.

Maar om het nóg gezelliger te maken hier, zou het fijn zijn als iedereen toch af en toe een reactie geeft of een nieuwe discussie aanmaakt.

Daar is een forum toch voor? Om wat te babbelen en elkaar te helpen.

Nu, ik hoop dat jullie niet wegblijven om het verleden en dat jullie wellicht met een schone lei willen beginnen.

En anders wens ik ieder die het forum toch verlaat het allerbeste toe!

Groetjes, Mirelle

Hallo,

Iedereen mag reageren hoe dat hij of zij dat wil. Het gaat erom dat er een mening wordt gevraagd en daar wordt dan in alle eerlijkheid antwoord op gegeven. Er is misschien teveel gebeurt om vrolijk te reageren.

Ik vind wel dat de antwoorden die gegeven zijn op de vraag van de topic zeer vreemd zijn.
Zij zijn immers de reden voor het vertrek van oude bekenden!!

Het is dan niet vreemd dat dit forum een beetje is uitgestorven. Sommige mensen hebben hier om gevraagd.

jammer is het wel. Maar daar is iedereen het volgens mij wel over eens.
Ik denk dat het verstandig is om niet meer te gaan vragen om oude bekenden. Hier stoot je ook mensen mee tegen het hoofd. En zeker op deze vraag gezien het feit dat zij degene zijn die hier voor sommige problemen hebben gezorgd.

Ik val hier niemand mee aan en bedoel hier niets kwaads mee.
Ik vorm alleen mijn mening.

Groet, Bianca

Precies Bianca; jij hebt dat heel raak verwoord. Wellicht wist Janine niet wat er zich hier heeft afgespeeld en daarom vroeg ze ernaar, maar de reactie van de twee dames is wel wat vreemd, zeker gezien het verleden.

Ik vind het ook erg jammer dat het hier nu zo stil is en dat de sfeer van "vroeger" helemaal weg is. Toen was ik echt verslaafd, en had grote schik met diverse kersverse moeders. Toen kwam dat gerommel en gingen de gezelligste meiden weg. Dat blijf ik zonde vinden en dus was ik extra gepikeerd toen ik de reactie van L81 en Duckie las. Wellicht heb ik toen ook niet even mooi gereageerd, maar ik kan slecht tegen onrecht en dat maakt me kwaad. Ik zal me in het vervolg inhouden en eerst tot tien tellen.

groetjes Ida

Terug
Bovenaan