L81

A

Anoniem

Guest
hahahaha

ex stess bij wie?
ik vlieg nog wel.. blauwe..

ben zeer benieuwd..

liefs Annemieke

Groene... haha
Mij man is gezagvoerder en dus beide zo onregelmatig vonden we geen goed idee!
Jullie tijden zijn iets schappelijker hoewel je het natuurlijk niet kan vergelijken!
Ik ben nu lekker thuis met mn meisje en ik heb er geen seconde spijt van dat ik gestopt ben!
By the way ben ik ook alweer zwanger en dan had ik alweer op kantoor gezeten....

Groetjes L81

haha lachen he..

wij zijn druk bezig met een 2de.. ben nu ziek.. keelontst maar gelukkig laten ze mijn rooster wat het is.. normaal halen ze het helemaal leeg en dan heb je echt de poppen aan het dansen..
zou morgen naar houston gaan.. je had beter bij ons kunnen vliegen. was echt kwam wrr veel beter en leuker geweest.. en dan het shoppen over.. hahahahaha
als je een kleine hebt is het echt super!
waar woon je ergens?
ik bij nijmegen

'liefs A

Ik denk dat het bij je moet passen! Ik heb echt een toptijd gehad bij HV! 4 jaar gevlogen en altijd met plezier! Ik slaap t liefste in mn eigen bedje dus was blij dat ik niet vaker dan 1 of 2x p. mnd van huis was!
Nu met een kleine wil ik echt niet werken.... hahaha! Ik heb t echt super naar mn zin thuis en wie weet als t ooit weer begint te kriebelen.... maar ik ben pas 25 dus heb nog alle tijd!
Is best knap hoe je dat regelt met de opvang van jullie kleine!

Groetjes L81

och je bent idd nog errug jong!   SUPER en dan al bijna 2 kids heerlijk..

Ik ben al bijna 37.. en druk.. hahaha aan het klussen..
opvang.. ach hij gaat naar flex kinderopvang en dat vind ie heerlijk.. lekker met andere kindjes spelen.. en als ik thuis ben ben ik er voor de volle 100% voor hem.
oke vind het ook moeilijk soms om weg te gaan maar als ik eenmaal in de auto zit dan gaat het wel weer.. en het ff vrij zijn daar vind ik ook super! ff helemaal tot mezelf komen.. doen wat ikke wil.. lekker uitslapen, eten in bed.. tv kijken..
maar als we dan weer naar huis vliegen JOEPPIE.. dan kan het niet snel genoeg gaan!
gelukkig heeft vriend een baan waar ie goed rekening kan houden met mijn vliegen..
dus die dagen komt ie eerder naar huis en is ie er voor ons mannetje..
ik vlieg nu 66,6666% ofwel 67% maar misschien ooit in de verre toekomst.. wil ik 50% gaan vliegen.. hahaha
ga je nog wel eens met je mannetje mee? hebben jullie nog nachtstops??

liefs Annemieke

Klinkt prima voor jullie inderdaad! Het is natuurlijk ook heerlijk lekker af en toe tijd voor jezelf alleen kan ik de zorg van ons dochtertje niet zo goed uit handen geven.... (beetje controlefreak...?)
Als mijn man een stopje in Nederland heeft (Groningen, eindhoven, maastricht) en hij heeft gunstige tijden dan stap ik met de kleine in de auto en slapen we gewoon ook in het hotel!
Gaat jou man wel s met je mee?
Gaan momenteel wer een heleboel meiden van groen naar blauw over! Vooral ook veel pursers!
Hoelang vlieg jij al?

Groetjes!

ja, heb idd gehoord dat er veel overlopen.. goed van ze!
ook ik vind het moeilijk willem weg te geven.. gelukkig brengt manlief hem steeds weg.. merk ik er niets van.. haha..
vandaag is ie ook weg en ik neem het er lekker van.. mega uitgeslapen.. maar met griep en keelonts is het ook wel ff lekker.. en hij vind het zo ontzettend leuk op het kdv..

ik vlieg al 13jr (lang he..) ben geen P.. gewoon 2bander bissclass.. wilde eerst wel door maar ben ZO blij dat het niet gelukt is.. hoef nu geen europa te vliegen want dan ben je echt wel stuk vaker weg dan ik nu..
vriendje van mij komt ook van hv.. ronald barbier.. ken je hem?

hoever ben je nu al?(zwanger)

hoe oud is je meisje? en hoe heet ze?

liefs A

Terug
Bovenaan