L81

Zegt me even niets.... Maar misschien werkte hij er voor mij...?
Onze dochter heet Aiméely (spreek uit als amylie) Noemen haar eigenlijk altijd Aim of Aimee!
Ze is 29 oktober geboren en wordt dus bijna 1!!! Druk druk druk met voorbereiden dus...!
Ja Europa vliegen kan je bij HV ook, je gaat naar KL om de echt mooie dingen te zien!!

Ik kan niet eens meer uitslapen word vaak al wakker voordat Aim wakker is... echt erg!
Ben zelf ook beetje grieperig, hoesten, keelpijn, verkouden....
Ben nu ongeveer 8 wkn, dus t is nog erg pril! Maar ik vind de ze periode wel zwaar hoor met die misselijkheid enzo.... Achja gelukkig is manlief ook veel thuis dus die kan een hoop overnemen maar mama is toch het lekkerst om tegenaan te hangen als je zielig bent of pijn hebt..... hahaha

LEUKE NAAM
haha heerlijk he zo'n mini lichaampje tegen je aan..
willem is papa's kindje.. en daarnaast mega ondernemend! dus stil zitten ho maar..
oke als ie moe is wil ie soms wel ff tegen me aan liggen en dan geniet ik met volle teugen..
Ik was van hem VRESELIJK ZIEK.. hele dag door spugen en kokhalsen.. mijn god als ik daar aan terug denk  dus ik leef met je mee..

maar goed als ik naar hem kijk ben ik alles weer vergeten..
ik moet of juist ik moet niet ongesteld worden de 28ste.. duim voor me!
wil ook super graag..

1ste verjaardag super! wij hebben het errug druk gehad..
2dagen feest.. en dat terwijl ik gewoon kei hard ziek was.. haha ik kon echt niets zeggen. iedereen lag in een deuk..
we hadden groot feest omdat  we geen kraamtijd hadden gehad.. willem heeft tot  17dagen in het ziekenhuis gelegen...  met neurologische problemen, en bloedproblemen maar gelukkig is alles nu goed.. dus vandaar groot feest..
en mijn god wat krijgen die kids toch veel..  

wat hebben jullie bedacht voor  ai haar eeste verjaardag? groot feest?
wat gaan jullie geven??  

liefs A  

Terug
Bovenaan