Laag/ voorliggende placenta!!?? 15 weken zwanger

Dank je!
Zo zie je maar dat het ook dan nog goed kan komen! 
Inmiddels ben ik 15 weken zwanger van ons derde kindje. De 20 weken echo zal extra spannend zijn!

Gefeliciteerd! Super fijn! Heb je nig niet gehoord hoe je placenta momenteel ligt?
En klopt het dat je bij zo een bloeding door de placenta, in eerste instantie je eigen bloed verliest. En dus niet gelijk van de baby?

Hoi.
Bij mij ligt ook de placenta voor de uitgang. 
Ben 23 weken. En hij ligt er nog goed voor. 
Overlapt aan beide kanten. 
Hoop zo dat hij nog optrekt. Is mijn vierde kindje dus zit niet op keizersnede te wachten. Maar we bereiden er ons alvast op voor. Daarom zorg ik voor nu dat alles klaar is voor de 30 wk. Mochten er dan complicaties zijn dan hebben we die stress er ook niet nog eens bij. Tot nu toe geen last van bloedverlies. Hoor ook veel dat de meeste complicaties zich pas na de 30 wk uiten. Krijg rond 32 wk nog een echo en dan gaan ze een plan maken of het nodig is om een keizersnede te doen of als hij toch ver genoeg optrekt normaal te bevallen. Dus duimen en hopen dat het goed komt.
Kan zijn dan je straks bepaalde dingen niet meer ivm extra risico zoals seks en tillen enzo.. 
Gr Renske 

Hi bedankt voor je reactie, alles tijdig gereed hebben is een goede tip!
Ik kan door die medicijnen voor de bloeddruk toch al niet veel dus ik hou me al behoorlijk rustig?
Ik hoop voor je dat je geen keizersnede hoeft.

Hoi,
Met 12 weken leek mijn placenta al wat hoger te liggen, maar met de 20 weken echo kunnen ze pas weer zien. Die heb ik over 3 weken, dus nog even geduld!
Ik had overigens ook geen bloed verloren totdat ik 29 weken was. 
Zou deze keer ook graag natuurlijk bevallen net als bij mijn eerste!

Ik heb dit ook. Ben 17 weken zwanger. Gynaecoloog maakte zich nog niet zoveel zorgen, het wordt gewoon goed opgevolgd. Verschuift waarschijnlijk nog naar mate de zwangerschap vordert. Mja natuurlijk niet leuk als je dat hoort. 

Terug
Bovenaan