Laagliggende placenta

Ik had ook een laag liggende placenta, vorige week met 32 weken een placenta localitie echo gehad. (moest vaginaal) ze kon niet helemaal bepalen waar die precies lag maar elk geval 4 cm van de baarmoederhalsmond af en dat was prima! Niks aan de hand dus. 
In de meeste gevallen trekt ie naarmate je buik groeit gewoon naar boven, succes ?

Hier ook ervaring! Vanaf 11 weken heb ik meerdere keren hele hevige bloedingen gehad. Extra controles bij gynaecoloog gehad en bij 20 weken was hij genoeg opgeschoven. 
Wij waren eerst ook erg geschrokken. Maar blij dat het ‘mijn probleem’ was en de kleine hier geen last van had. Met een eerdere miskraam was ik blij dat de kleine nu wel veilig kon blijven zitten. En gelukkig schuift de placenta vaak weer op met de groei.
Hopelijk kan je het even loslaten en zoveel mogelijk genieten van deze bijzondere tijd!

Ik heb ook een laag liggende placenta. ( nu 29+4) bij mij zit hij ook nog is vast aan de achterkant dus ze gaan ervanuit dat hij niet meer verplaatst. Bij de laatste echo (28wk) lag hij er ook nog helemaal overheen. Sinds week 17 niet meer opgeschoven. Ik krijg met 32 weken weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat, ik heb verder geen bloedingen gehad 

Terug
Bovenaan