Laatste baby spullen

<p>Hoi hoi</p><p>graag zou ik jullie ervaringen willen weten </p><p>ik ben nu 28 weken zwanger en de laatste spulletjes aan het bestellen. Nu ben ik aan het twijfelen een slaapzak of een inbakerdoek voor de 1e periode. Hebben jullie tips of advies? Wat is jullie ervaring? Ik zat zelf aan inbakerdoek te denken maar weet eigenlijk niet wat beter en handiger is. </p>

Persoonlijk zou ik een inbaker doek pas kopen als de kleine problemen heeft met slapen... eerst even afwachten. Wij hebben de eerste weken altijd een laken met dekentje gebruikt en op t moment dat die kleine meer gaat bewegen pas een slaapzakje.

Mijn kindjes hebben de eerste tijd in een inbakerdoek gelegen. Ik had een goedkope bij de Babydump gehaald. Mijn zoontje had hem meer nodig dan mijn dochtertje, dus het hangt wel een beetje van je kindje af. 

Ik heb nooit een inbakerdoek gebruikt. Slaapzak pas sinds mevrouw ineens overdwars bovenin haar bedje lag. De eerste weken lag ze gewoon in haar kleertjes onder een lakentje en een dekentje 

Zou het pas kopen als de baby er is. Inbakeren kan ook in een grote hydrofiel doek. En dan kun je altijd nog een inbakerdoek/slaapzak aanschaffen. 
Ons dochtertje lag de eerste 2 weken in een grote hydrofiel ingebakerd maar ze was sterk en kreeg zichzelf los. Ze lag ook al vrij snel dwars in bed. Strak instoppen werkte helaas ook niet. Ze wurmde zich eruit. Toen een slaapzak gehaald, en haar alsnog ingestopt onder een dekentje en ze bleef netjes liggen. Kijk wat je kindje nodig heeft op dat moment. Je kan iets zo bestellen of halen. 

Dus zo iete zou ook al gewoon kunnen? Heb namelijk zo dekentje besteld . Maar hedankt voor jullie ervaring al zover :) https://www.glitz4kids.nl/babydeken-met-naam-or-los-glitter-hart.html

de foto pakte niet 

Zou zeker even wachten tot de baby er is. Niet alle kinderen hebben een inbakerdoek nodig om te slapen. Ik heb deze bij alle 4 mijn kids nooit gebruikt. Trouwens ook nooit slaapzakken gebruikt, wel geprobeerd maar op een of andere manier vonden mijn kindjes het fijner om gewoon lekker “vrij” in bed te liggen. 

Terug
Bovenaan