Laatste baby spullen

Haii,
Ik gebruik de inbakerdoeken van Meyco verkrijgbaar bij de prenatal. Zelf persoonlijk vind ik ze handig en goedkoop. Vooral omdat ik het zelf lastig vind om in te bakeren.

Wij hebben inbakerdoeken van aden + anais, super zacht bamboe (wel wat prijzig maar vind ze wel fijn). Als je nu 28 weken zwanger bent dan ben je dus midden in de zomer uitgerekend toch? (herinner het me van mezelf van vorig jaar ?). Zou ook letten op iets luchtigs dan, want het was toen mijn zoontje geboren werd dus die fijne hittegolf vorig jaar. Dan wil je hem/haar niet inbakeren in een niet ademende doek of in een pacco bijvoorbeeld.
Inbakerslaapzakje (puckababy of pacco) zou ik pas kopen als blijkt dat je kleintje het echt nodig heeft. Is zo besteld! Zelfde geldt voor een 'gewoon' slaapzakje. 
Die XL hydrofielen om in te bakeren zijn wat dat betreft wat veiliger, want die kun je erna ook nog gebruiken (wij gebruiken ze nog onder het hoofd van m'n zoontje, lekker zacht en hij vindt de printjes erg interessant). 

Bij mijn oudste 2 nooit gebruikt. Had gewoon een lakentje met deken. Dat lag straks genoeg. Toen ze meer gingen bewegen gewoon een slaapzak aangedaan, omdat het anders te koud was zonder deken. Nu bij de 3e wil ik het weer zo gaan doen. 

Ik heb de inbakerdoeken pas aangeschaf toen het nodig bleek te zijn, vanaf een week of 3. Kon op het bureau er eentje krijgen om te proberen, de pacco piccolo. Gezien dat een duur ding is om aan te schaffen zou ik kijken of je het dan van iemand kan lenen om te proberen, mocht inbakeren nodig zijn. Er zijn genoeg kindjes waarbij het niet nodig is om in te bakeren.

Terug
Bovenaan