Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
fijn dat je helemaal schoon bent..ik heb gister een echo gehad na mn miskraam van donderdag en ben op nog wat bloed in mn baarmoeder na ook schoon, en mag ook weer zwanger worden.
hoop dat je snel weer zwanger mag worden!
wie weet komen we elkaar weer snel tegen op het forum!
groetjes elize
Wat leuk jullie berichtjes te lezen!
Haha is goed ik zal laten weten wanneer ik me bij de oktober club voeg haha
@ E.G.
Wat fijn dat je ook weer schoon bent. Gaat het wel weer met je? Lichamelijk maar vooral geestelijk?
Hopenlijk zien we elkaar snel weer bij de mamaclub! Sterkte
gaat redelijk nu maar het weekend had ik het moeilijk..zaten ook nog midden in en verhuizing, en ben doorgegaan om er maar niet aan te hoeven denken, maar ik storte tussendoor gewoon in, zag ik het even allemaal niet meer zitten...huilen huilen huilen...heb ook al een dochter van 4 dus moet wel doorgaan,soms best lastig maar heb lieve mensen om me heen en die zette me ook af en toe op een stoel om te rusten!
hoe gaat het nu met jou?heb je het een plekje kunnen geven?leuk als we elkaar weer tegen mogen komen liefs elize
Fijn dat het schoon is en dat er alweer eitjes aan het rijpen zijn! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en laat inderdaad even weten wanneer het zo is!
Liefs Lieke