Laatste cryo terugplaatsen??

MamaJoJu, daar heb je zeker een punt! Daarom is het lastige een keuze te maken en om het toe te laten te "willen". Nog een keer een traject in is een harde nee van manlief. En terecht ook wel, we zijn 3 x een traject doorlopen en 2 kids gelukkig! 
 
Hoi hoi, 
 
Dat is een lastige keuze, ik denk dat je voor jezelf duidelijk moet hebben  of je nog een 3e kindje wilt. 
 
Indien je toch geen 3e kindje wilt bestaat toch ook de mogelijkheid het af te staan "ter adoptie". Er zijn zat ouders to be die er wel helemaal blij van zullen worden dus ik wilde je die optie ook nog even meegeven. Succes en volg je gevoel:)
 
Hoi Grabbel,
Je berichtje is alweer van een tijdje geleden. En ik zit nu met hetzelfde dilemma. Zelf ben ik 35. En ik vind mezelf nog niet te oud. Het is echt een keuze tussen mijn gevoel en verstand. Wat een getob ?
groetjes Laura 
 
Ik denk dat je makkelijker tot een keuze kan komen als je het probeert te zien als dat mensen normaal onbeschermde sex zouden hebben. Zou je het dan nu onveilig gaan doen om voor een 3e te gaan of niet?

Wij hebben ook nog een cryo liggen, maar ook al voelt het gek om weg te doen, we hebben totaal niet de behoefte om die terug te laten plaatsen. We zouden normaal gezien ook niet voor een volgende gaan, dus nu ook niet ;)

Hopelijk kom je tot een keuze. Succes.
 
Wij hebben nog 3 cryo’s liggen, maar met 2 kinderen is ons gezin echt compleet. Ook gezien mijn leeftijd. Wij moeten elk jaar beslissen wat we met de overgebleven cryo’s willen: bewaren (moet je dan een klein bedrag voor betalen), vernietigen of doneren aan de wetenschap. Ik denk dat wanneer we dit jaar de brief krijgen we kiezen voor het laatste. Doordat anderen dat ook gedaan hebben, hebben wij nu 2 kinderen. Dus dan hebben we nog het idee dat we er anderen mee helpen.
 
Is het niet mogelijk de cryo's te 'doneren' aan koppels die graag zwanger willen worden maar zelf bijvoorbeeld geen goede eicel hebben? 
In feite sta je dan het embryo/kindje af. Maar help je anderen weer. En dat wordt het niet vernietigd. Al kan ik me ook voorstellen dat het dan weer moeilijk/onwerkelijk is dat anderen jouw/jullie kind dragen/opvoeden. 
Anderzijds als jij/jullie daar geen moeite mee hebt/hebben is het wellicht een mooi gebaar. 
 
Terug
Bovenaan