Laatste fles eraf?

Nou ja, zo schreef ik hier een paar weekjes geleden nog dat onze dochter nog steeds de laatste fles kreeg, puur als gezellig samen zijn en ineens wilde ze de fles niet meer.

Helemaal niet meer trouwens dus ook niet tussen de middag.

Ze krijgt nu een tuitbeker bij haar brood en 's ochtends kreeg ze al pap uit een bord (goed voor de ontwikkeling van de mondspieren voor het praten....)

Groetjes,
Rosanne

hoi hoi,

ben van het zomer 2007 forum, maar wilde toch even reageren. rik die drinkt nog altijd iets van melk, pyamapap of iets dergelijks zo tegen bedtijd. Hij vind dat gewoon lekker en hij krijgt dat dan ook van mij. Rik is nu bijna 1,5 jaar. Het Cb weet dit niet en dat laat ik zo......het CB kent jou kind niet echt natuurlijk en ik zou gewoon mijn gevoele volgen. Zolang je kleintje de fles lekr vind is het toch goed.?? Ze gaan vanzelf afbouwen als ze daar behoeft aan hebben!

Rik loopt goed met de lijntjes van het CB, dus maak me niet druk over dat beetje meer melk!!

Succes meid en volg je eigen gevoel!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

Mijn dochter Bente ( 1 jr ) krijgt ook nog steeds een fles 's avonds om 18,30/19,00 uur. Ze wilt gewoon nog graag een rust momentje voordat ze gaat slapen.

Het is geen hele volle fles meer van 240 cc. maar 180 cc. met opvolgmelk. Ik wissel het wel af met gewone melk.

Het cb. gaf aan dat ik moet afbouwen maar ja ze slaapt nu goed door en geniet er van...

Je moet doen wat je moederinstinct je aan geeft....

Succes !

Terug
Bovenaan