Laatste keer MvM..... Yes!!!

Ook al vond ik het een kleine moeite, toch was ik blij dat ik vanmorgen voor de laatste keer mijn kratten buiten heb gezet... As zondag ben ik 16 weken en heb dus 10 weken meegedaan met MvM. Dit is dan ook gelijk de laatste keer dat ik eraan meedoe, want dit is mijn derde en laatste zwangerschap...

Goed van je dat je hebt meegedaan. Ik heb net ook mijn kratten weer buiten gezet. Ik moet nog 4 weken. Het is inderdaad eeen kleine moeite. Ik voel me zelfs schuldig als ik niet alle 8 flessen gevuld heb. Erg he!

Ik doe er niet aan mee en voel me daar ook niet schuldig over.. Heb de vorige keer wel gedaan en toen wist mijn buurvrouw al met 5 weken dat ik zwanger was... zo irritant! En daar komt bij dat ik niet moet denken aan die intens gore lucht, kan er zo van gaan spugen. Gelukkig zijn er veel meiden die het wel doen!

Fijn gevoel he, daar ben je vanaf. Ik doe nu ook weer mee, maar ben blij als ik ook 16 weken ben. Maar eh, die 8 flessen krijg ik dus echt nooit vol! Moet ook zeggen dat ik nog steeds veel spuug, maar goed. En Ro, ik heb ze de eerste weken zelf naar een verzamelpunt gebracht. Nu iedereen het weet, worden ze pas bij me thuis opgehaald.

Haai daar!

Ik wilde jullie even bedanken voor alle moeite... Ik ben nu (spontaan!) zwanger van de tweede (26 april) maar voordat ik zwanger was van de eerste is er vijf jaar en tig hormoonbehandelingen en toestanden aan vooraf gegaan, maar tis wel gelukt! Mede dankzij dames als jullie, want daar worden die vieze flessen voor gebruikt :).

DANK!

Liefs, Saartje

Hoi!!

Ben ook blij dat het er nu op zit!! Doe voor de vierde keer mee. Woon in een dorp dus ik moet de kratten zelf wegbrengen. Ben het nu echt wel zat. Maar het is voor het goede doel. Ook leuk om hier te lezen waar het allemaal goed voor is!! Er doen veel te weinig vrouwen mee! (Afgezien van de mensen die niet mee kunnen doen natuurlijk!!!!)

Groetjes,

Mo

Ik heb nog een weekje te gaan. Volgende week mag ik voor de laatste keer de kratten buiten zetten en dan zitten mijn 10 weken erop. Voor mijn gevoel zijn de weken voorbij gevlogen en ik vond het niet al te veel moeite voor een goed doel!

Terug
Bovenaan