Laatste keer MvM..... Yes!!!

Ik krijg er met moeite 2 gevuld... Plas ik nou zo weinig of jullie zo veel haha! Snap ook niet waarom ik 2 kratten thuis heb staan. Kan er altijd maar 1 buitenzetten, en die is dan niet eens helemaal gevuld. Maar ja, alle kleine beetjes helpen! Ik ben nu 11 weken, dus mag nog even. Doe het graag voor het goede doel, maar zeg wel eerlijk dat ik het ook wel weer fijn vind om gewoon op de wc te plassen straks :)

Ik werk overigens full-time en ik neem die potten niet mee naar mn werk, dat scheelt natuurlijk ook een hoop!!

herkenbaar hoor.
soms denk ik echt bij mezelf, hoe kan het nou? Ik moet nl vaak naar de wc maar de flessen gaan soms echt niet vol... Ben er best verbaasd over dat je op een dag soms maar zo weinig vocht geeft.... Ik denk zelfs, dat kan toch niet goed zijn?
Ik gebruik het daarom nu soms zelfs als indicatie, als aan het einde van de dag nog weinig in de fles zit, neem ik even een extra glas thee/water. Maar of dit nou de bedoeling is?

ben nu 11 wkn zwanger, nog 5 weken te gaan. Doe dit met liefde!

Ik gebruik iedere week 8 flessen. Nog 2 weken te gaan! Eindelijk... Iedere dag gebruik ik een nieuwe fles. De ene dag meer gevuld dan de andere. Ik werk 4 dagen in de week maar vul ze vooral het 's nachts! Ik drink veel met name in de avond dus pies me 's nachts een ongeluk! En dat tikt lekker aan!
Fijn om te horen dat je er wat aan hebt gehad Sjaar. Dat geeft me weer moed voor de laatste 2 weken om boven de wc te hangen met mn kannetje... :)

Terug
Bovenaan