Laatste keer zwanger

Hoi meiden,

Ik besef me nu wel dat dit de laatste keer zal zijn dat ik zwanger ben, als alles goed is heb ik straks een 2de gezonde zoon erbij. Deze zwangerschap was niet helemaal gepland wel zeer gewenst maar het is nu goed zo voor ons 2 kindjes. Mijn man gaat over 2 weken onder het mes.

Maar besef me nu wel dat alles de laatste keer is, laatste keer trappelen in de buik en de echo's etc etc, best een raar idee. Ik geniet er ook met volle teugen van en zal ook blij zijn als we onze 2de zoon de wereld kunnen laten zien.

Wie van jullie is ook voor de laatste keer zwanger?

Liefs RH

Ik vermoed dat het ook voor mij de laatste keer is. Mijn vriend en ik vinden 2 kinderen wel mooi. Als ze dan ook nog allebei gezond zijn, kunnen we niet gelukkiger zijn. Maar, we beseffen ook allebei, zeg nooit nooit. Eerst deze spruit maar eens ter wereld laten komen en daarna gaan we wel weer verder nadenken.

Ja ook hier houden we het bij 3 kids,mn man wou er eigenlijk 4 maar beseffen nu idd hoe een voorrecht het is om straks 3 gezonde kinderen te hebben.we hebben dan 1 dochter en 2 zonen,besef ook steeds vaker:dit is de laatste keer ik moet ervan genieten,
ook uit finaciele redenen hier geen 4de kindje,alles is erg duur en ik wil graag blijven werken dat gaat nog net met 3 kids.
en verder vind ik het druk genoeg zeker nu al,dus hier ook echt de laatste keer,
mn man gaat zich laten helpen als de baby er eenmaal is
liefs jootje

ik heb het gevoel dat dit ook de laatste is. kweet niet., niet dat kze niet meer wil maar dat zegt mijn gevoel gewoon. maar dat zwanger zijn is nooit echt mijn favoriet om dat je je toch anders voelt als anders. meer moe en alles.. maar als techt de laatste is zal tewel ff wennen zijn!

Hi!

Ik ben ook voor het laatst zwanger.
Bij mij is het eigenlijk precies hetzelfde als bij jou.
Dus geniet er inderdaad nog even van.
Toch maar een extra foto van je buik enz.
Ik heb er geen moeite mee hoor, ik vind het ook wel meer dan genoeg zo!
groetjes!

Ik weet het nog niet, ik ben nog te jong om er al een slot op te zetten en deze fase van mijn leven af te sluiten. Mijn man zou graag 4 kinderen hebben. Ik heb altijd gedacht aan drie maar nu het moment daar is vind ik het jammer om deze periodes al af te sluiten. Maar dat is misschien logisch na 3 kinderen in 3 jaar. Als het er toch 4 worden zal werken wel geen optie meer zijn, nu kan het nog uit met onze kdv onkosten, maar daarna niet meer tenzij de oudste dan al naar school vertrekt.

Hier is het wel de laatste keer...
Althans de gyn vind het niet verstandig..door 3keizersnede te hebben gehad...
Het blijft altijd nog onze eigen keus...Maar de risico zou te groot zijn..

Hoi hoi

Hier ook de laatst keer, ik heb het idee dat ik meer geniet dan bij mijn eerste zwangerschap omdat ik weet dat dit de laatste keer is.
Ook al ben ik druk, als ik een schopje voel dan wrijf ik altijd liefkozend even over mijn buik en glimlach haha zo stom eigenlijk ik vind het heerlijk.

Terug
Bovenaan