Laatste keer zwanger

Hier ook de laatste keer. Inderdaad heel speciaal zometeen 3 kids waarvan 2 op school dus wel alle tijd voor nr 3. Het meeste zal ik het trappelen in je buik missen. Maar zeker niet de slapeloze nachten en het maagzuur!!!

gr.

hey,
Hier hoogstwaarschijnlijk ook de laatste keer, zeker omdat ik zwanger zijn echt niet als leuk ervaar. 1e zwangerschap veel bekkenpijn en harde buiken gehad, nu 2e zwangerschap ook al verplichte rust ivm te veel harde buiken. Was trouwens ook bewuste keus om snel na de eerst voor een 2e zwangerschap te gaan zodat de 1e er niet veel van mee zal krijgen dat mama niet zoveel kan. Na de bevalling laat ik een spiraaltje plaatsen omdat we allebei nog jong zijn en je niet in de toekomst kan kijken dan kunnen we na 5 jaar altijd kijken voor een permanente oplossing
Groetjes

bij ons is het ook de laatste. Nadat we straks 2 gezonde kinderen hebben willen we niet voor de keuze staan dat ons derde kind misschien niet gezond is dankzij die inversie.
Aan de ene kant vind ik het heerlijk zo'n klein lijfje tegen je aan te voelen als het er eenmaal is maar aan de andere kant wil ik het lot ook niet tarten.

ook hier de laatste zwangerschap.
vind 3 meer dan genoeg :D
ik vind t eigenlijk niet zo erg hooor. vind zwanger zijn helemaal niet leuk! klinkt misschien stom maar das hoe ik er over denk. wat ik wel leuk vind natuurlijk is wat je ervoor terug krijg (L)
daar ga ik wel extra van genieten.
t laatste kindje (van mij) die in het wiegje zal liggen (in t wiegje heb ik vroeger gelegen en nu al mn kids)
de laatste keer zo klein, zo teder
de laatste keer van die minieflesjes
enz enz

liefs, do

De laatste keer....
Zo voelt het nog niet.
Bij de andere 2 was ik heel duidelijk, er moet er nog een komen. Maar denk ook echt dat dit de laatste is, vind het zwanger zijn niet geweldig, maar ben me wel bewust dat dit misschien wel de laatste keer is!
Spannend toch wel weer iedere keer.
Mijn man wil nog wel een vierde zegt hij nu! Eerst maar eens dit kleine mensje op aarde zetten, maar denk zelf dat er niet meer bijkomen......
Ga in iede geval genieten van het kleine wondertje!!!
Liefs Bowi

Terug
Bovenaan