Laatste keer!!

Hoi,
Nou ik vandaag grote boodschappen gedaan, 2karren bom en bomvol,, pffffffff
Nog een halve kar bj een andere winkel en wat spullen bij hema/drogist ed, portomonee leeg en de auto vol,,haha
Was echt de laatste keer, mijn hemel alles doet pijn nu!
Heb ook alleen de verse spullen uit de auto gehaald, de rest is een mooi taakje voor de oudste als die uit school is,,haha
Heb me ook voorgenomen niet meer te gaan voor de grote dingen, jammer voor mn man want die heeft er een hekel aan, maar voor de geboorte alleen nog maar kleine beetjes voor deze mama!
Mag eigenlijk niet klagen maar stofzuigen/dweilen bedden opmaken en boodschappen doen valt me toch te zwaar nu!!
Bij jullie ook? of gaat dat allemaal nog goed??
Liefs MJ

Je moet wel goed aan jezelf denken! Nu is niet het moment om met boodschappen te gaan sjouwen en om het huishouden te gaan doen! Je lichaam geeft zo te lezen toch wel aan dat dat eigenlijk te veel is. Heb je geen extra hulp die je kan inschakelen?

Denk goed om jezelf en de baby in je buik, meid!

Liefs
Ingrid

Meid,

ik wil het zo graag, maar trek het echt niet momenteel... ik heb nog 4,5 week te gaan... en denk erover om volgende week ook flink in te slaan... manlief maar ff mee op de zaterdag ochtend ofzo.... alleen trek ik het zowieso niet...

Schijnbaar heb je toch te veel gedaan, rust lekker uit.. je hoeft nog maar 2 week meid... neem je rust en geef zoveel mogelijk uit handen... dan moet manlief maar een x extra lopen ofzo...

Denk goed om jezelf en je baby!

Liefs anneke

Vind het krap van je dat je het maar zo even allemaal doet..

Ik kan serieus amper nog wat doen.. Zaterdag moesten we de stad in voor een kado van me nichtje en laatste spullen voor de bevalling we waren 3uur onderweg met 4 a 5 keer dat we of ik een pauze moesten houden en toen ik thuis was was ik kapot en lag ik met 2paracetamols knock out in bed..

Voordeel gisteren op de verjaardag werd alles naar me toegerijkt.. Eten drinken kussens alles..

hoe graag ik ook wil shoppen of gewoon simpel weg boodschappen doen mijn lijf zegt me dat het te veel is. in de supermarkt heb ik een karretje nodig om op te steunen, want ondanks dat de winkel niet mega groot is zonder red ik het niet tot aan de kassa. In de stad idem heerlijk een middagje stadten, maar na de eerste de beste winkel kan ik al niet meer voor of achteruit...met als gevolg dat ik er de rest van de week ook letterlijk pijn aan overhoudt. Ik moet nog 5 weken tot de uitgerekende datum dus in hoeverre het wat te maken heeft met de lengte van de zwangerschap geen idee. Deze keer heb ik er in ieder geval wreed veel last van. Bij de vorige zwangerschap heb ik op mijn uitgerekende datum de braderie nog 2 afgelopen, ramen staan soppen en een bruiloft op video vast staan leggen?! Geen idee waar ik dat toen vandaan heb gehaald!!

Ik weet hoe het voelt!! Mijn lijf wil ook niet meer, maar ik wil nog zoveel!
De 'grote' boodschappen ga ik denk ik maar samen met manlief halen van de week.
Vandaag heb ik samen met margo (7 jaar) haar kamer uitgemest en schoongemaakt en heb nu best wel spijt! Ik heb echt overal pijn! Maar de kamer is wel gelost van een vuilniszak aan afval en kapot speelgoed en een heleboel spulletjes waarvoor ze zichzelf te groot vind. Niet weggooien hoor mam, da's voor mijn broertje!!
Na een flinke poetslap, stofzuiger en dweil is het nu weer leefbaar daar. Alle prinsessen van disney moesten ook ineens plaats maken voor diddl en pet shop. De jurken van de prinsesen worden nu weer crea-tea gebruikt voor Top model als stofjes hahaha!
Morgen komt mijn moeder logeren tot vrijdag om de keuken eens goed uit te soppen en de ramen voor me te doen, kan ze vrijdag meteen mee naar de groeiecho. Ze slaapt bij Margo op haar kamer, dus die kan ook weer fatsoenlijk haar bed in :) Ik ben kapot maar voldaan.........maar eigenlijk moeten we dit soort dingen niet meer op onze hals halen hé? (Ik moet officieel nog 5 wk en 5 dagen)

Greetz Esz

Hier gaat het al ff zo haha door mijn bekken.
Ik haal de boodschappen en laat ze liggen in de auto(lang leve de winter) haal bijv alleen diepvries eruit.
Maar meestal gaat mijn manneke gelukkig mee want ik ben alleen met het halen al kapot en heb dan zoveel pijn..............
stofzuigen en bedden verschonen ook meestal samen of met mijn schoonzusje.
Denk om jezelf hoor!!!

liefs louise

Hier hetzelfde. Het llukt echt niet meer.
Gelukkig heb ik een man die 4 dagen werkt en het echt niet erg vind om wat extra's te doen. Hij is zelfs pissig als ik teveel doe.
Ook de moeders en zus helpen soms, voor hh- klusjes. Ik probeer echt mijn rust te houden, blijf ik ook gezelliger voor de andere twee kids.
Denk om jezelf en probeer er maar van te genieten, je krijgt het straks nog druk genoeg!
Groet,Jessica

Terug
Bovenaan