Laatste keer!!

Hoi,
Nou de kinderen hebben alles naar binnen gebracht en voor de juiste kasten gezet,, de schatjes, die van 5jaar wilde ook helpen,,hihi
Nu hoef ik zo alleen alles in de kast te zetten..
Mijn moeder en broers/zussen wonen veel te ver weg om me te helpen met dit soort dingen, gelukkig is de oudste al 10jaar en kan hij wat klusjes voor me doen!
Mijn man vind het niet erg (behalve de boodschappen doen) maar die maakt zulke lange dagen, nu ben ik dadelijk ook gewoon lekker klaar!
De oudste gaat zo nog even boven stofzuigen en dan is het mooi geweest voor vandaag.
Ze hoeven normaal ook niet veel te doen hier en de oudste vind het zeker nu geen probleem om mama te helpen ;-)
Liefs

Super die kids van jou MJ!!!!
De mijne zijn nog een beetje klein, maar Joris (3) helpt me ook waar hij kan.

En boodschappen doen vind ik ook een ramp. Moet het ook zelf doen... dat is wel een groot nadeel van een man op zee he! ANders zou ik hem mooi s avonds sturen! Nog een paar weekjes en dan is ie weer thuis!

t grootste probleem hier is dat ik wel boodschappen wil halen, maar k zit steeds klem tussen het zadel en t stuur!!!!!!!!!!!!1
op zaterdag gaan we altijd samen het grote spul halen. door de week haal ik het eten vers.
straks de vriezer vol stouwen met vlees, en brood.

maar vandaag weer veel te veel gedaan. pa is jarig, dus cadeautje zoeken, hapjes halen, naar pa, gebak halen, boodschappen, naar huis, straks koken, vanaaf weer op visite, pfffffffffffff.
morgen hang op de bank dag.

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet bekend ben de winkels. manlief haalt altijd de boodschappen. ben dus erg verwend, gelukkigmaar want de keren dat ik dan iets ga halen voor de baby of andere kids wordt ik gelijk afgestrafd. we willen volgens mij idd teveel. en ja als je niet anders kunt is dat natuurlijk een ander verhaal maar heb gelukkig veel hulp in huis

O gelukkig gaat het winkelen en boodschappen doen mij nog erg goed af!! vorige week heeft mijn schoonmoeder me meegeholpen met de grote schoonmaak!! Want dat trek ik inderdaad niet meer, maar de dagelijkse dingen gaan me nog prima af.
MJ super lief die kids van jou!!

Groetjes Anne

Ik heb het erg makkelijk als ik dat zo lees hier. Ik doe alles zelf nog. Boodschappen, zemen, wassen, strijken. Ben nog steeds heel erg flexibel. Maar ook geen buik die in de weg hangt. Ik moet rustig aan doen maar dat kan ik helemaal niet. Blijf maar aan de gang met opruimen en verder met de verbouwing. Nog even doorzetten en de badkamer, wc boven en hal zijn nog net klaar voor de bevalling. Grootste gedeelte hiervan doet mijn man uiteraard maar ik help net zo mee als vorig jaar toen ik niet zwanger was. Alleen met het bed omhoog zetten heeft mijn moeder vanmiddag mee gedaan. Dat gaat niet in je eentje en man moest vanavond toch weer verder met de badkamer.

Hoi Supertje,
Dat doe ik ook allemaal nog hoor, daarom mag ik ook eigenlijk niet klagen, de boodschappen voor een paar dagen gaat ook gewoon goed, maar ik doe normaal eens in de 2-3wk grote boodschappen, pakken melk, schoolpakjes wasmiddel enz enz en met dit gezin is dat een behoorlijke hoeveelheid,,hihi
Merk nu alleen dat ik hoogzwanger ben op dat soort momenten, bedden verschonen doe ik normaal op 1dag, nu doe ik 2bedden per keer/dag, anders krijg ik gewoon teveel harde buiken, maar ach nog even hé..
En idd, ik ben heel blij met mn kids, ze kunnen super lastig zijn uiteraard, maar zoals nu dat ze je dan toch helpen vind ik zo schattig, vanmiddag gaan ze de auto uit stofzuigen voor me, kan ik hem poetsen, is die ook weer lekker schoon als we met de baby erin gaan,,haha
Liefs MJ

@miekje, ja als je zo zwanger bent kan ik me voorstellen dat het nog zwaarder is als je man zoveel/lang weg is, petje af hoor meid..
Lief van je kleine vent,, de jongste hier probeerd het ook, hij haalt melk uit de voorraad kast enzo,,hihi,, en staat regelmatig voor mn neus met zijn jas aan en dan gaat hij wel even boodschappen doen,,whaha

Terug
Bovenaan