laatste keer

begin me eigen steeds meer te beseffen dat dit de laatste keer is dat ik mama ben geworden en zo'n kleine hummeltje om me heen zal hebben ik moet zeggen dat ik 3 gezonde kindjes heb maar vindt het ook best moeilijk wetende dat chloë de laatste zal zijn en dat ik het niet meer mee zal maken hebben meerdere daar last van of niet

ja het is voor mij ook hoogst waarschijnlijk voor het laatst, ik zeg hoogst waarschijnlijk omdat het voor mij niet meer hoeft, maar m'n man zegt nog weleens wat anders. ik vind het kwa nooit meer zwanger zijn niet erg, ik heb geen geweldige 9 maanden gehad. vind het wel jammer dat ik ook niet meer zo'n klein baby'tje zal hebben. maar ach, daarom geniet ik er nu zoveel mogelijk van!

Ik had dat gevoel heel erg bij mijn tweede, omdat mijn an destijds absoluut geen derde wilde. Nu is dit echt de laatste, voor mijn gevoel is het nu echt klaar. Bij de meiden miste ik ze nade bevalling heel erg, dat ze niet meer rond bewogen in mijn buik. Het is zoals Babbes zegt, ieder moment moet je koesteren, want ze worden snel groot, maar wat een voorrecht dat wij ze mogen helpen om groot te worden...

Ik heb precies hetzelfde... Ik heb er nu 3. 2 meiden en nu 1 jongen. En die tijd van en na de bevalling is zo super. ongelooflijk speciaal en dat je dat nooit meer meemaakt is gewoon ondenkbaar. het gevoel van een 4e spookt in mijn hoofd, maar ja er is ook nog een tijd na de bevalling, verlof etc. ze worden groot en moeten gevoed worden, opvang is nu al bijna niet betaalbaar en dan straks studeren! Maar dat wil niet zeggen dat het gevoel er niet is.... en de leeftijd speelt ook een rol. ik ben nu 33 dus het kan nog wel.....
Nu eerst maar eens deze grootbrengen en hopelijk slijt het gevoel vanzelf....
genieten van dit mooie gezonde gezin doen we in ieder geval!!!!!

hier van het maart forum en 2 april bevallen van ons 3de kindje hebben 2 jongens en een meisje en ook hier de laatste keer geweest,25 juni gaat mn man onder het mes,vind het aan ene kant ook wel erg het is allemaal zo mooi om mee te mogen maken,als ik daar naar kijk wil ik er zo nog wel een paar...maar in deze tijd toch bijna niet te doen alles kost idd een hoop geld en wil ze toch een fijne toekomst geven ben ook nog maar 29....en wij hebben niet die luxe dat we genoeg hebben aan 1 inkomen dus het is gewoon goed en genoeg zo voor ons....denk dat bijna iedere vrouw er wel een beetje moeite mee heeft die laatste keer....soms als ze lastig zijn denk:helemaal goedzo echt niet meer!!!
zijn er meer mannen die onder het mes gaan??en wat is julllie gevoel hierbij?

liefs jootje

mijn man is zo'n enorme schijterd wat dokters, ziekenhuis en operaties aan gaan! ik ben weer aan de pil gegaan, die slik ik al vanaf dat ik 13 was en nooit problemen mee gehad. slik nu nog cerazette maar vanmiddag mag ik m'n ouwe pil weer halen :D

Oke nou mijn man vind ook eng hoor!maar goed ben toch ook 3x bevallen mag hij ook wel wat hoor!heb geen zin om nog jaren aan de hormonen te gaan is ook niet goed lijk mij

liefs jootje

Nou dit is mijn eerste. En gezien mijn leeftijd misschien wel de laatste. Ik vond de zwangerschap op zich wel ok maar vond het nu ook weer niet heel erg leuk of zo. Nu het achter de rug is word ik soms n beetje verdrietig want die hele fase van jaren hopen op n kindje, alles voor t eerst meemaken is nu voorbij en dat geeft toch n soort leegte. Alsof je eindexamen hebt gedaan en Dan even in dat gat zit dat je opeens geen huiswerk meer hebt. Heel daar. Ik vond bevallen echt niet leuk maar ik zou t fijn vinden om t hele proces eens met mijn man mee te maken. Nu doe ik alles alleen. Nou wie weet.

Terug
Bovenaan