laatste keer

mijn man en ik zijn er nog niet helemaal onderuit, wie er onder het mes gaat, want ik kan ook gesteriliseerd worden, schijnt net zo pijn te doen als het inzetten van een spiraal bij een vrouw, maar bij de man kan het wel problemen veroorzaken. Ik zit te twijfelen. Misschien bel ik het ziekenhuis op en laat mezelf meteen steriliseren als ik voor nacontrole kom. Maar ergens vind ik ook wel dat hij aan de beurt is. verzekeringtechnisch gezien is het beter als ik onder het mes ga, ik ben nml aanvullend verzekerd met fysiotherapie e.d. en daar hoort sterilisatie ook bij.

Toen ik de eerste week na de bevalling buiten een zwangere vrouw zag lopen was ik een beetje jaloers op haar en werd ik echt emotioneel, nooit meer dat gevoel van zo'n klein mensje in je buik. Ik merk nu wel dat ik echt heel bewust geniet van mijn meisje en hoewel ik die eerste weken nooit zo super vind realiseer ik mij heel goed dat het allemaal zo snel gaat.
Mijn vriend is trouwens ook zo'n lafaard die niet onder het mes durft dus ik ga ook maar weer aan de pil want het spiraaltje beviel mij niet en condooms werkte niet zo goed getuige de kleine meid die nu heerlijk ligt te slapen.

Terug
Bovenaan