Laatste loodjes!

Hi Dames, 
ja met 20 weken thuis komen te zitten was echt geen pretje. Het kon ook echt niet anders meer want had soms wel 20 a 30 harde buiken op een dag en heb tot 28 weken bijna non-stop overgegeven dus werken was echt geen optie meer helaas. Nu die laatste weken komen de muren op me af en wil ik ook graag lekker naar buiten nu het zonnetje begint te schijnen. 
@Ooonbekend Ja met een kleintje thuis heb je in ieder geval je handen vol. Dan gaat de tijd een stuk sneller. Hier alleen een hond van 60 kilo die sinds deze week mega aan het verharen is... voor een vrouw met nesteldrang DRAMA hahahah. Maar goed dat houd me wel wat bezig in ieder geval! 
Gisteren bij de VK aangegeven dat ik er wel doorheen zit nu. Deze VK heb ik pas 2 keer gehad en nog niet echt een band mee en die gaf aan dat ze pas strippen na 41 weken en eerder niet. Daar baal ik best behoorlijk van eigenlijk. Zij zegt dat voor de 40 weken strippen vaak geen zin heeft en het rommelen erger word maar de weeen niet doorzetten. Volgende week met 39.6 heb ik een afspraak bij de VK die precies van mijn hele situatie af weet en als er dan nog geen baby is ga ik haar echt vragen me die dag te strippen want tot 41 weken lopen klinkt nu echt alsof ik direct wel in kan storten. 
Ik heb wel een leuke nieuwe Netflix serie ontdekt dames... new girl! Lekker simpel wegkijken korte afleveringen van 20 min en gewoon grappig! Misschien is het wat voor jullie hahaha! 
Succes weer meiden. Hopelijk hebben we snel baby nieuws... 
liefs
 
Terug
Bovenaan