Laatste loodjes

Linnens

New member
<p>Hallo dames, </p><p>Ik zit nu echt even in een fase dat het allemaal te veel wordt.. De ontzettende hitte, slecht slapen, nog twee weken doorwerken, bekkenpijn.. </p><p>Twee weken geleden is er ontdekt met de groeiecho dat de baby vrij groot is en ik extreem veel vruchtwater heb, waardoor ik bijna voorover val van de mega buik met mijn korte lijf (1,58), oké dat is iets overdreven haha, maar in drie weken is m'n buik gigantisch gegroeid.</p><p>Geen suiker, wel een lage bloeddruk. Ook kan ik bijna niks meer eten, omdat de baby zo hoog zit. Vooral savonds doet m'n buik ontzettend zeer en geen idee hoe ik moet liggen of zitten, door het vele water kan hij ook nog alle kanten opdraaien wat geen pretje is. Ook gigantische rug en lies pijn. </p><p>Met de kleine man gaat gelukkig alles goed. Alleen vind ik het zo'n afzien, herkent iemand zich hierheen? Het klinkt zo zeurderig, alsof ik niet meer geniet..</p><p>Groetjes! </p>
 
Hoi! Nee je klinkt niet zeurderig hoor, ik vind het heel herkenbaar en het is ook heel logisch!!
Ik heb deze week mijn laatste werkweek, volgende week nog een weekje vakantie opgenomen en aansluitend begint mijn verlof. Merk ook dat het met de warmte echt zwaar wordt, vooral het slapen dat sowieso al niet super geweldig gaat met zo'n buik maar als het dan ook nog 40 graden is in de slaapkamer is het echt afzien.
Vervelend dat je zoveel vruchtwater hebt :( is dat geen reden om bijvoorbeeld iets eerder (met 38 weken ofzo) ingeleid te worden? Wanneer ben jij uitgerekend?
Houd vol, de laatste loodjes zoals je zelf ook al zegt! We komen er wel doorheen :)
Groetjes!
 
 
Dat willen ze bij wel doen met 38 weken, dus wellicht kun je het aankaarten en vragen wat er mogelijk is onze kleine is wel normaal maar de eerste was ook 4500 gram zonde dat ze dat hadden gezien.
 
Bedankt voor jullie reacties en fijn dat ik niet de enige ben!
Na die groei echo werd ik doorverwezen naar het erasmus voor een extra check, alles was goed, maar zij zeiden wel dat ik eerder ingeleid kan worden. Het ziekenhuis waar we verder onder controle staan wil het per week aankijken, volgende week dinsdag weer voor een groei echo + vruchtwater meting. Stiekem hoop ik inderdaad dat het wat eerder gebeurt..
Ik ben 10 augustus uitgerekend 
 
Dat is ergens wel fijn, als het eerder gebeurt! Ik hoop voor je dat de groeiecho goed is. Weet in ieder geval wel dat ze ook de metingen wel eens fout hebben (als in dat het kindje helemaal niet zo groot is als ze denken).
Ik merk ook ineens dat ik vocht ga vasthouden (joepie). Dacht echt dat mij dat bespaard ging blijven maar nee. Het zal wel een combi zijn van zwangerschap en het warme weer. Voel me in ieder geval echt alsof mijn benen van die Romeinse zuilen zijn nu ?. En onze zoon ligt lekker in stuit, dus we moeten nog even zien hoe dat gaat lopen en of het wel natuurlijk kan etc.
Nogmaals succes met de laatste loodjes, je bent iig niet alleen ??‍♀️. Mocht je even zin hebben erover te ‘zeuren’, mag altijd! 
 
 
Herkenbaar hoor. Hier ook een grote baby, veel vruchtwater en baby die nog alle kanten opgaat met ruim 35 weken zwangerschap. Baby ligt nog niet met t hoofdje naar beneden. Heb ook het gevoel dat ik bijna voorover val haha en inderdaad veel rugpijn. Heel anders dan m'n eerste zwangerschap. Bij mij is al wel gesproken over eerder inleiden. 
Sterkte met de laatste loodjes. Morgen is het waarschijnlijk wat minder warm dat scheelt. 
 
Ik dacht ook dat ik het vocht vasthouden over zou slaan, maar helaas haha. 
Hé vervelend in een stuit, misschien draait hij nog.. Onzeker allemaal hé, hoe het dan gaat lopen, vind het zo spannend. Is het jullie eerste kindje ook? 
Wanneer ben jij uitgerekend? 
Fijn dat ik even m'n 'beklag' mag doen haha, andersom mag het natuurlijk ook
(Herkennen jullie ook dat je totaal niet kan focussen op wat je wilt typen, had hele reacties bedacht, maar zodra ik begin met typen is m'n hoofd pudding hahaha) 
 
 
 
Terug
Bovenaan