laatste voeding?

Laat hem lekker slapen. Als hij echt
honger heeft meld hij het wel.
Mijn zoon krijgt vanaf dat hij 4 maand was 4 flessen. Hij slaapt van 8 tot 8.
Gewoon proberen lijkt me. Als het echt nog niet wil merk je dat wel aan je kleintje. Wel zijn we toen onze zoon terugging naar 4 flessen gelijk begonnen met een fruithapje in de middag. Anders krijgt hij niet genoeg aangezien hij niet zoveel eet. Hij krijgt 4x180cc met 6sch nutrilon 1. Terwijl hij eigenlijk 4x210cc met 7sch
nutrilon 1 moet hebben. Maar dat gooit hij er dan weer uit en dat heeft ook geen zin. Ligt er dus ook aan wat je kleintje nodig heeft.
Succes ermee en groetjes
 
Wat een verschillende adviezen van die CB's! Dat zou toch niet moeten kunnen? Nou ja: wij zijn ook met een maand of 4 gestopt met wakker maken voor de laatste fles en dat ging vanaf het begin prima. Hij krijgt de laatste fles rond 18.30 en gaat dan naar bed. De volgende fles is dan pas weer 6.30, maar hij heeft geen honger tussendoor. Wij mochten absoluut niet naar 7 scheppen voeding of 250 cc, want dat zouden zijn nieren niet aankunnen. Ik moet wel zeggen dat onze zoon bij geboorte al 4800 gram was, dus een sterke jongen. Ik zou zeggen: gewoon eens uitproberen in een weekend hoe het gaat.
Succes ermee!
 
Onze zoon sliep met vijf dagen oud al door en kreeg dus om half acht de borst en dan weer de volgende ochtend, dus ik vind het onzin dat de bloedsuikerspiegel dan omlaag zou gaan, wij hebben hem nooit gewekt voor de avondfles, Thomas was trouwens ook erg flink bij de geboorte, misschien ligt het daaraan
 
Terug
Bovenaan