lach van de dag

Ken je die reclame van Dombo en Rolo?

Nou ben ik gisteren met onze kids de paarden aan het voeren met broodjes. Dus geef ik de jongste van 2 een broodje en zeg, geef maar ad paardjes.
Hij steekt zn hand uit met het broodje, paardje wil hap doen, trekt ie m hard terug en zegt JIJ LEKKER NIEHIEEEETTTT!!!! Ikke zelf opeten .

Moest hier dus hard om lachen

Een vriendinnetje van onze oudste plaste in haar broek. Dus ff een schone aan. Nu is er tegenwoordig zo'n liedje van "in de blote kont" van een drentse band. (weet niet of jullie 'm kennen...)
Zingt die fijne vriend van ons (ja die van 2 jaar weer) ****(haar naam) Inne blote kont!!!

Ha noelie,

Leuk topic dit!

Ik heb gisteren wel gelachen: ik werk in het onderwijs, op het onderwijsondersteunend bureau van een VMBO-MBO instelling.
Gisteren moest ik voor een overleg naar een MBO-vestiging van ons toe, ik was ruim op tijd, loop ik daar de trap op, zie ik 2 docenten naar beneden komen, zegt er 1tje: te laaaat! Dus zeg ik 'sorry?' Zei hij: jaa voor de toets in lokaal 202! Ik zeg: sorry maar ik werk ook voor ....... (ik noem de naam even niet, ivm meelezers). Kreeg hij een rood hoofd en zei: nou dan beschouw het maar als een compliment!

HIHIHI ik vond het wel geinig, ik ben namelijk 27, en dat is zeker 10 jaar ouder dan onze gemiddelde leerling! Dus dat vond ik wel een grappig verhaal,

xxx Muizeke

he hallo dit lijkt me een leuke topic voor iedreen om ff aan iets anders te denken wel over zwanger maar positief, mijn ouders en schoonma weten dat we bezig zijn en gelukkig bemoeien ze er niet mee allen me pa laat soms wel eens dingen tussen door vallen, dat was vorige week donderdag , we gingen zuurkool eten , me vader at maar 1 speklapje ( waren er 3 alleen voor me pa en mij) en ik 2 me vriend zei op eens , suus eet de laatste tijd veel vlees, zeg me pa heel droog misschien eet zel wel voor 2, nou toen kreeg me vriend en me pa een discussie wie het als eerste zou weten als het zo ver is, hahhah me ma en keken elkaar aan van nou, wat zijn die gek zeg hahhaha, wie heeft ook zo iets mee gemaakt?

greetz suzette

Heerlijk die verhalen.
ik heb ook nog een leuke.
Rond sinterklaas mocht mijn nichtje van bijna 3 natuurlijk ook haar schoentje bij opa en oma (mijn ouders) zetten. Dat mocht op een bepaalde plek. Een paar dagen na de sinterklaas, het wijsneuje wist inmiddels dat de goede man weer lekker in spanje zat, zette mijn vader zonder er bij na te denken zijn pas gekochte snowboots op die bewuste plek. Vervolgens begint die meid toch te lachen !!!! Opa wat doe je nou??? Sinterklaas is weg!!!!
Heelijk!!!

Liefs Noelie

Terug
Bovenaan