Lachebekje!

Hoi,

Ik kan ook niet ergens anders een foto kopiëren en hier plakken en ik heb ook Mozilla. Dus ik denk dat het daar aan ligt. Ik moet altijd op een ingewikkelde manier foto's plaatsen. Het is wel te doen, maar als ik foto's wil plaatsen moet ik ze eerst op mijn website hebben staan, anders lukt het niet.

Ik zal hieronder nog eens het verhaal kopiëren wat Stephanie (een voormalig forumgast van augustus 2006) hier eens heeft geschreven.

Ga naar site waar je foto's opstaan (dus de space die ik bij
hou)

klik bij de foto die je er graag bij heb op de RECHTER muisknop.

dan krijg je een balk met vragen/gegevens. onderin staat EIGENSCHAPPEN.

klik erop en dan ongeveer in het midden staat een hele maffe zin met ervoor
ADRES URL" Die zin kopieer je vanaf "http" tot het einde van die
zin. (dit is soms wel 4 regels lang, dus kijk goed of je alles heb)

Als je die zin gekopieerd heb dan ben je met de foto voor zover klaar.

Ga dan naar hier.

je zit als je een bericht intikt in het midden bovenaan naast de smile een
vierkantje.

klik erop (soms pakt hij hem niet in een keer en krijg je een fout melding,
maar klik die weg en blijf proberen)

Je krijg dan een scherm waar staat "IMAGE URL" en dan een lange witte
balk met voorin een schuine streep (verwijder deze streep)

Ga erop staan en klik met je RECHTER muis knop op die balk en doe PLAKKEN.

Om te bevestigen druk je op INSERT.

Nu is de foto in je scherm

Het kan zijn dat deze wat aan de grote kant is, ga dan op een hoek van de foto
staan en klik erop zodat je op elke hoek een stip zie verschijnen en zo kan je
hem verkleinen en vergroten van de foto....

(Kopieeren kan je doen door met je  linker muisknop net voor het stukje te
staan wat je wilt kopieeren en dan vast blijven houden en schuiven tot het
einde.laat dan los

Ga dan met je muis op de blauw gemaakte balk staan en klik op je RECHTER
muisknop en klik op kopieeren.)

Succes ermee.

Groetjes Fonske.

Hallo Fonske

Zal inderdaad wel aan mozilla liggen dan, zo onhandig ben ik namelijk nou ook weer niet...

Maar jeeh, dat is wel een heel verhaal hoe ik het dan wel moet doen maar ga het   proberen.

Gaat het met jou een beetje? Moet zo nu en dan wel even aan je denken
en wat je is overkomen. Allesbehalve leuk... En gaat het goed met je
mannetjes?

Groetjes van Daan

Hoi Daan,

Gelukkig gaat het een beetje beter met me. Ik kan er nu wat beter mee omgaan, alhoewel het nog steeds, met vlagen, heel moeilijk is. Zodra ik er met iemand over praat, komen de waterlanders weer opzetten. Maar ja, da's beter dan opkroppen, niet waar. Ik heb me nu neergelegd bij de keus die Marcel heeft gemaakt. Ik heb me er nog heel lang tegen verzet, maar het kostte me alleen maar heel veel negatieve energie, dus ik heb mezelf tot de orde geroepen en probeer er nu een streep onder te zetten. Het heeft gewoonweg geen zin te vechten tegen iemand die al helemaal klaar is met de situatie. Bovendien heb ik nog twee kids die aandacht nodig hebben en er niks aan hebben om met een chagrijnige mama opgescheept te zitten. Zoals ik al schreef valt het nog niet altijd mee, maar de dagen dat het beter gaat zijn er meer dan dat het slecht gaat.

Met de kindjes gaat het perfect. Merijn is wel aan het peuterpuberen, maar dat was zonder deze situatie ook het geval geweest. Dat hoort er gewoon bij. Het vervelende is alleen dat ik in deze situatie niet altijd zoveel geduld met hem heb als ik zou willen. Nu Marcel het huis uit is, is er wel veel rust terug gekeerd in huis en dat voelt Merijn ook en ik merk dat vervolgens weer aan hem. Hij is wel heel aanhankelijk, maar dat is natuurlijk niet raar. Hij snapt niet precies wat er aan de hand is, maar merkt wel dat ons gezinnetje anders is als anders.

Met Siebe gaat het ook fantastisch goed. Zaterdag was hij al weer 16 weken. Hij woog een week geleden al weer ruim 7 kilo en groeit dus als kool. Kortom, een heerlijk tevreden ventje.

Ik ben zo blij dat ik die twee mannekes heb, want zij slepen mij door deze ellende heen.

Ik ben er van overtuigd dat het geluk ook nog ergens voor mij verstopt is en dat ik over een tijd ook weer gelukkig kan zijn, met of zonder man.

Lief dat je er even naar vroeg.

Groetjes Fonske.

Hallo lieve Fonske

Wil je even zeggen dat ik het enorm dapper vind hoe je er mee omgaat.

Nu is het moeilijk, een verdrietige periode en ook vlagen van boosheid,
dubbele gevoelens, en dan samen met de komst van een nieuw kleintje.

Ben heel blij dat het met je kleine mannetjes goed gaat.

En voor jou gaan er zeker weer mooie en betere tijden aankomen...

Hou je taai, Fonske! Je bent een dappere, sterke vrouw!

Liefs Daan

Lieve Daan,

Bedankt voor je compliment. Ik moet zeggen dat dat soort uitspraken me toch wel sterken in mijn gevoel dat ik goed bezig ben. Dat heb ik af en toe echt nodig. Eens komt het allemaal weer op zijn pootjes terecht en waarschijnlijk zie ik dan ook wel in dat dit alles niet voor niets is geweest. Daar bedoel ik mee te zeggen dat ik er zeker sterker uit ga komen. Er zijn de afgelopen tijd heel veel dingen gebeurd die ik liever had overgeslaan, maar zoals ik altijd zeg, gebeurt alles om een reden, dus dat zal nu ook wel het geval zijn.

Positief blijven is nu het enige wat telt.

Nogmaals dank je wel.

groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan