LACHEN, NIEZEN, HOESTEN.. EN DAN...

Hallo allemaal!

Ja ja.. een genant onderwerpje..
Ik heb sinds kort dat als ik flink moet hoesten of niezen dat ik dan lichtelijk urine verlies heb.. Het enige dat helpt is regelmatig je blaas legen heb ik het idee en als je het aanvoelt komen snel je benen kruizen hahaha, maar dat gaat niet altijd bij elke gelegenheid! Goed.. dat wilde ik ff kwijt, lekker genant.. ;-)

haha.. heb ik ook!
Erg vervelend... en inderdaad regelmatig naar de wc is het enige wat helpt..
En bekkenbodem-oefeningen doen.. Maar ja... ik denk daar niet zo vaak aan!

haha.. heb ik ook!
Erg vervelend... en inderdaad regelmatig naar de wc is het enige wat helpt..
En bekkenbodem-oefeningen doen.. Maar ja... ik denk daar niet zo vaak aan!

Hier nog eentje hoor ;) Tja helaas weinig aan te doen... veel wassen haha! En indd op tijd naar het toilet proberen te gaan... Ik heb het ook al een paar keer gehad dat de kleine even een flinke trap gaf op mijn blaas en ik daardoor wat urine verloor... Hoort er allemaal bij zullen we maar denken :)

Hier nog eentje hoor ;) Tja helaas weinig aan te doen... veel wassen haha! En indd op tijd naar het toilet proberen te gaan... Ik heb het ook al een paar keer gehad dat de kleine even een flinke trap gaf op mijn blaas en ik daardoor wat urine verloor... Hoort er allemaal bij zullen we maar denken :)

Er is wel wat aan te doen dames......

zelf heb ik er geen last van (ben 24 weken zwanger), maar mijn zus heeft het super erg gehad. Zij heeft speciale bekkenbodem training gehad bij de fysio therapeut. En het heeft haar heel erg geholpen.
Zij had ook en soort van "eitjes" (en dan bedoel ik niet van die erotische dingen) die je per dag 5 min in je vagina in moet brengen. Hierdoor spant je lichaam automatisch je spieren van onderen aan, waardoor de spieren sterker worden, waardoor je minder last heb van urine verlies. Als je er nu niets aan doet, kun je er je hele leven last van houden.

DUS NIET ACCEPTEREN. Er is echt wat aan te doen, vraag maar aan je huisarts.

Succes er mee.

Er is wel wat aan te doen dames......

zelf heb ik er geen last van (ben 24 weken zwanger), maar mijn zus heeft het super erg gehad. Zij heeft speciale bekkenbodem training gehad bij de fysio therapeut. En het heeft haar heel erg geholpen.
Zij had ook en soort van "eitjes" (en dan bedoel ik niet van die erotische dingen) die je per dag 5 min in je vagina in moet brengen. Hierdoor spant je lichaam automatisch je spieren van onderen aan, waardoor de spieren sterker worden, waardoor je minder last heb van urine verlies. Als je er nu niets aan doet, kun je er je hele leven last van houden.

DUS NIET ACCEPTEREN. Er is echt wat aan te doen, vraag maar aan je huisarts.

Succes er mee.

Terug
Bovenaan