Lage bloeddruk

<p>Nu 20 weken en 5 dagen zwanger</p><p>Laatste dagen een lage bloeddruk </p><p>Zo van 100/57</p><p>Wie heeft dit nog meer </p><p>Boulion en zoute drop helpt niet</p><p>Erg duizelig en licht in me hoofd</p>
 
Daar ben ik vanmorgen geweest die zegt dat t kan met 20 weken omdat er meer bloed naar de baby gaat moet rustig aan doen 
 
Ik heb dit ook gehad. Ik heb altijd al aanleg gehad om flauw te vallen en kon een aantal weken niet lang stilstaan of lopen dan kreeg ik weer dat flauwe rillerige gevoel. Dit ging een aantal weken geleden echter ook weer weg. Ben nu bijna 26 weken zwanger. Kan dus goed zijn dat het maar tijdelijk is!
 
[quote quote=10468449]Ik heb dit ook gehad. Ik heb altijd al aanleg gehad om flauw te vallen en kon een aantal weken niet lang stilstaan of lopen dan kreeg ik weer dat flauwe rillerige gevoel. Dit ging een aantal weken geleden echter ook weer weg. Ben nu bijna 26 weken zwanger. Kan dus goed zijn dat het maar tijdelijk is![/quote]
Heel vervelend inderdaad hoop dat het gauw weer verdwijnt met werken is het okk geen pretje 
En met de dagelijkse dingen doen
 
Heel herkenbaar! Mijn onderdruk was vanmorgen zelfs 47 en het is zeker niet de eerste keer voor mij dat deze onder de 50 uitkomt tijdens mijn zwangerschap. Ik ben nu zelf 24+6. Zelf ook weinig kunnen ontdekken wat het hoger maakt, wel veelal heel vermoeid ook...
Schijnt in het derde trimester weer recht te trekken... Yeey voor ons!
 
Hoi. Hier 32 weken en nog steeds 100/60. Ik heb echt even moeten zoeken wat voor mij werkte. Paar keer net niet flauwgevallen. Nu sinds 2 weken heb ik door dat die dropkogels/salmiakjes om op te zuigen best goed werken bij mij.
Zodra ik me al een beetje niet lekker voel neem ik er stuk of 3. En dan gaat het echt wel weer beetje beter daarna. Daarnaast werk ik al best lang niet meer en neem ik echt heel erg veel rust. Wat ik echt verschrikkelijk vind maar ik merk gewoon aan mn lichaam dat ik niet alles kan wat ik kon. Hopelijk vind je iets wat voor jou werkt. Groetjes
 
[quote quote=10468461]Heel herkenbaar! Mijn onderdruk was vanmorgen zelfs 47 en het is zeker niet de eerste keer voor mij dat deze onder de 50 uitkomt tijdens mijn zwangerschap. Ik ben nu zelf 24+6. Zelf ook weinig kunnen ontdekken wat het hoger maakt, wel veelal heel vermoeid ook…Schijnt in het derde trimester weer recht te trekken… Yeey voor ons![/quote]
 
Jeetje dat is ook echt laag hoe doe jij dat met werken? 
Ik ben ook echt heel moe en hoofdpijn en heel slap en licht in me hoofd
 
Terug
Bovenaan